SirUstinov Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Wow, Back to the Future trilogien var overraskende underholdende. Var sånn at jeg bare måtte se 2 eren og 3 eren med en gang etter 1 eren var ferdig
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Har ikke sett Part III, men de to første er forferdelig underholdene yes yes. Eneren er nok min favoritt 'popcornfilm', selv om den er fantastisk film generelt også.
thomassit0 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Enig, jeg og en kamerat så eneren og toeren for noen uker siden.. BTTF er good times
Xtra Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Frost/Nixon var en meget underholdende og velspilt film om de legendariske intervjuene mellom Frost og Nixon. Spenning, flott skuespill, score og generelt sett en fortreffelig film. Da har vi sjekket ut 1/5 av de Oscar nominerte for beste film, meget fornøyd så langt.
Dotten Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Takk for svar, mjau. Hvordan er de lokket sammen da? Hvordan tolket dere slutten på the wrestler? Som at han døde. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det finnes ingen tvil. Han levde, han levde som han sjeldent har levd før. I sitt rette element. Selv om det godt kan være at han døde. Livet handler ikke om lengde, det handler om innhold. Det er fullt mulig å være en levende død uten å være zombie. Vi er omringet av slike mennesker. Wrestleren valgte å ta saken i egne hender og fullføre med stil.
vcx Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Halla. Jeg så akkurat Pink Panther 2 traileren, men man ser jo ikke the Pink Panther i det hele tatt i løpet av den 2 minuter lange traileren? Er det sånn at han ikke er med i filmen eller hva? Skjønner ingenting jeg.
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Pink Panther er ikke med i den ekte filmen, bare tegnefilmen.
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Skal *kjøpe* en komedie, noen som har noe å anbefale?
Awesome X Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg ikke sett de nye, men The Pink Panther var en diamant i orginalen. Skal *kjøpe* en komedie, noen som har noe å anbefale? Mars Attacks!
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Skal *kjøpe* en komedie, noen som har noe å anbefale? The Big Lebowski Monthy Python and the Holy Grail Superbad
Dotten Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Halla. Jeg så akkurat Pink Panther 2 traileren, men man ser jo ikke the Pink Panther i det hele tatt i løpet av den 2 minuter lange traileren? Er det sånn at han ikke er med i filmen eller hva? Skjønner ingenting jeg. Høhø, you just made my day Den rosa panteren som animerte kortfilmer var opprinnelig regissert av Friz Freleng, og ble først laget til åpningssekvensen av de første filmene. De ble imidlertid raskt egne småepisoder, der en kort liten mann med bart, en animert versjon av Clouseau, var skurken. http://no.wikipedia.org/wiki/The_pink_panther
thesinner Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Skal *kjøpe* en komedie, noen som har noe å anbefale?
Gunfreak Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Sparer nå opp til å kjøpe en antikk Colt Navy, fra 1856, våpenet er brukt i mange western filmer, Tuco I GBU bruker den, Bale bruker den i 1:10 to yuma osv.
Hamsterino Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Bare å ramse opp de tre beste komediene som er laget: Groundhog Day Monty Python and the Holy Grail The Big Lebowski
Bob_3 The Builder Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Søk opp filmene Kevin Smith har lagd, så koser du deg gløgg både i kveld og i morra.
L4r5 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 http://en.akinator.com/ ^^Prøv dere på denne. Jeg blei imponert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå