Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett Part III, men de to første er forferdelig underholdene yes yes. Eneren er nok min favoritt 'popcornfilm', selv om den er fantastisk film generelt også.

Skrevet

Frost/Nixon var en meget underholdende og velspilt film om de legendariske intervjuene mellom Frost og Nixon. Spenning, flott skuespill, score og generelt sett en fortreffelig film.

Da har vi sjekket ut 1/5 av de Oscar nominerte for beste film, meget fornøyd så langt. :p

Skrevet
Takk for svar, mjau. Hvordan er de lokket sammen da?

Hvordan tolket dere slutten på the wrestler?

Som at han døde.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det finnes ingen tvil. Han levde, han levde som han sjeldent har levd før. I sitt rette element. Selv om det godt kan være at han døde. Livet handler ikke om lengde, det handler om innhold. Det er fullt mulig å være en levende død uten å være zombie. Vi er omringet av slike mennesker. Wrestleren valgte å ta saken i egne hender og fullføre med stil.
Skrevet

Halla.

Jeg så akkurat Pink Panther 2 traileren, men man ser jo ikke the Pink Panther i det hele tatt i løpet av den 2 minuter lange traileren? Er det sånn at han ikke er med i filmen eller hva?

Skjønner ingenting jeg.

Skrevet
Halla.

Jeg så akkurat Pink Panther 2 traileren, men man ser jo ikke the Pink Panther i det hele tatt i løpet av den 2 minuter lange traileren? Er det sånn at han ikke er med i filmen eller hva?

Skjønner ingenting jeg.

Høhø, you just made my day :wee:

Den rosa panteren som animerte kortfilmer var opprinnelig regissert av Friz Freleng, og ble først laget til åpningssekvensen av de første filmene. De ble imidlertid raskt egne småepisoder, der en kort liten mann med bart, en animert versjon av Clouseau, var skurken.

http://no.wikipedia.org/wiki/The_pink_panther

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...