Bytex Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Når jeg så T1 på kino ante jeg ikke hvem Megan Fox var eller at hun var så lekker..nå blir jo ikke det en overraskelse når jeg ser T2. *bestille billett på bakerste rad i hjørnet*
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 "Transformers: Revenge of the Fallen" Superbowl Spot - i youtube HD Sweet! Den filmen kommer til å bli dust... på en positiv måte. Insta boner!
Angeleno Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Massive roboteksplosjoner! Uansett, skal se Slumdog Millionaire i kveld.
thomassit0 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.firstshowing.net/2009/01/31/mus...r-bowl-tv-spot/ Star Trek Super Bowl trailer
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet når Eden Lake ankommer norske bensinstasjoner/DvD-salgssteder?
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Massive roboteksplosjoner! Uansett, skal se Slumdog Millionaire i kveld. Den er sykt bra!
magnusbe Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Når jeg så T1 på kino ante jeg ikke hvem Megan Fox var eller at hun var så lekker..nå blir jo ikke det en overraskelse når jeg ser T2. *bestille billett på bakerste rad i hjørnet* Altså. T1 kan kanskje få lov til å vera Transformers, men T2 er Terminator 2. Basta.
Gunfreak Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Når jeg så T1 på kino ante jeg ikke hvem Megan Fox var eller at hun var så lekker..nå blir jo ikke det en overraskelse når jeg ser T2. *bestille billett på bakerste rad i hjørnet* Altså. T1 kan kanskje få lov til å vera Transformers, men T2 er Terminator 2. Basta. T1 er Terminator 1 T2 er Terminator 2 osv. Transformers er ikke verdig en forkortelse
Catkin Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Må være den mest forskrudde filmen jeg har sett i hele mitt liv. Endret 2. februar 2009 av Venom
Awesome X Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 I'm a Cyborg, But That's OK må være den mest forskrudde filmen jeg har sett i hele mitt liv. Da må jeg si at du har mye forskrudd moro å se frem til. En god-søt og artig vri på den romatiske komedien, men likevel ganske ordinær.
MsGreen Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet når Eden Lake ankommer norske bensinstasjoner/DvD-salgssteder? 25. Mars slipper den ut i butikkene, men det er vanlig at de får den inn en uke i forveien. Bare å smiske med betjeningen (;
Lawliet Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hva sier folket til å mekke en egen 250 liste, noe ala D-Film? Veldig mye arbeid med en slik liste, men hvis du sier deg frivillig til å gjøre det, så kjør på. Tenkte kansje andre hadde lyst
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg vet ikke, å tvinne på barten og smile sleskt er liksom ikke like effektivt i dag som under den store depresjonen, men takker for svar.
Dotten Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) I dette året er det herlig å være drittunge. Star Trek, G.I. Joe og ikke minst Transformers Fy så rått når Optimus slengte seg på hodet til den evil-ass awesomeness gigantroboten. It's Prime Time i sommer! Edit: Bedre Youtube-versjon: Se filmen hos Youtube Endret 1. februar 2009 av Dotten
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Har enda ikke kommet over størrelsen til badassen jeg.
Dotten Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Leser rykter om at han er en Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor del av en enda større badass
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) @Dotten Imagine six or seven or eight massive earth-moving vehicles, with tyres as big as that tree *points at a sturdy palm* it's going to be gigantic! Jeg gleder meg. Sitatet er hentet fra et intervju med Michael Bay i nyeste Empire. Endret 1. februar 2009 av Snurreleif
Jonas2k Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Noen som gidder å fortelle kort om hva G.I. Joe er, til en som ikke vet noe om det fra før?
Dotten Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Tv-serie/actionfigurer fra 80-tallet om en amerikansk spesialstyrke. Det er to ninjaer med. Som gjør den severdig
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Eneste forholdet jeg har til G.I joe er alle de små action dukkene av ham som dukker opp i forskjellige amerikanske serier og filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå