Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det liker vi ;) Har hørt at humoren er noe av det sorteste på markedet :dribble:

Go for it! Likte Taxidermia veldig godt. Syk og merkelig, men samtidig morsom på en litt uvant måte..

Ferdig nå. Syk, syk film :p Kanskje litt vel sort humor for min smak, men fortsatt veldig godt gjennomført. Ender nok på en 6/10.

Haha, tror nesten jeg må ta meg et gjensyn med filmen. Jeg og et par kompiser så filmen etter en smårøff pokerkveld med mye pils, så regner med at filmens karakter gikk opp et par hakk grunnet påvirkningen. Men husker jeg lo fikk latterkrampe av "ild ut av penis" scenen, og at det avsluttende kapittelet virkelig var bra gjennomført.

+

Angående RockNRolla. Var ikke så utrolig imponert når jeg først hadde sett filmen, men en kveld begynte jeg og kompisgjengen å snakke om den, og først da forsto jeg at jeg virkelig likte filmen. Så blir spennende med et nytt gjensyn.

Endret av SgtKabukiman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forresten scriptet til At The Mountains of Madness skrevet av G. Del Toro, Watchmen scriptet, Escobar, og Alex Garland sitt forkastede Halo skript hvis noen vil ha.. (Hvis det er lov å dele ut da (?)). Har også Pineapple Express og The Happening, men de er kanskje ikke så interessante.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

RocknRolla vs Revolver da? Tenkte jeg skulle se førstnevnte i kveld. Sistnevnte likte jeg.

Skrevet

Hah, jeg har aldri likt Gears of War og en film basert på spill bruker vel ikke å bli alt for bra. Halo-filmen (når eller hvis den en gang kommer) har jeg støre forhåpninger til.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Elsker spillene, men tror filmen kan bli en stor FAIL

Skrevet
Jeg har sett Rocknrolla. Hva lurer De på ytterligere?

Om den er brukandes.

Helt grei underholdning. Noen morsomheter, flere middelmådigheter.

Jeg ble veldig skuffet, så ikke forvent en ny Snatch eller Lockstock.

Og Bronson var den jeg tenkte på ja ;)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hva med Grindhouse Death Proof, og Resident Evil: Degeneration?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kanskje litt off-topic, men hva heter introsangen til Rocknrola? Sykt rå-.

Skrevet

Noen som kan litt om norsk filmhistorie her? På skolen i dag så vi filmen "Det Drønner Gjennom Dalen" fra 1939, en politisk arbeider-propaganda som var egentlig helt grei, men den så helt rævpult ut. Stygg sort/hvitt, varierende hastighet / "spolt" film, dårlig eksponert og dårlig klipt. Jeg satt bare å tenkte på f.eks. The Wizard of Oz som er fra samme år, og hva amerikanerne, russerne, tyskerne og japanerne presterte på den tiden rent filmteknisk. Vi lå jo flere tiår bak! Hva skyldtes dette?

Skrevet
Var det ikke RocknRolla som fikk terningkast 6 av God Kveld Norge, men terningkast 2 av VG eller noe? Sprøtt.

God kveld Norge??

Hvem er det som bryr seg om anmeldelsene dems? Eller vgs for den sakens skyld. Har en kompis som nå og da anmelder filmer for dem (GKN) og han har fått beskjed om hvilken ord osv som han bør hive inn i anmeldelsene sånn at anmeldelsen skal appelere til de unge...

Men han får 500 kroner for anmeldelsen så han gir jo beng :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...