Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja. Det kommer til å bli min faste kino framover. Også litt digg at 21-bussen kjører omtrent inn i lokalene.

Skal se min neste film på Ringen, mulig jeg også liker den. Går man av på Carl Berner?

Skrevet

Skal på kinotur i bursdagsfeiringen til en fyr jeg kjenner på torsdag. Antageligvis falt valget på torsdag fordi en film som ikke går noen annen tid den uka går da, fyren er ekstremt wannabe og vil ikke se noen "vanlige" filmer (tror faktisk det er et sitat, hørte han ikke si det selv).

Men jeg får ikke vite hvilken film det er fordi det kan hende jeg ikke liker den. Som får meg til å lure på hva i all verden for slags film er dette hvis folk tror at jeg ikke har hørt om den. I vennegjengen er jeg kjent som den som kan mest om film og desidert mest om ueksisterende film, så hvis de tror jeg ikke veit om den må det være noe som er filmet i en bakgård i Oslo med Mini-DV-kamera eller noe sånt.

Så si meg hvilke uber-indiefilmer som går i Oslo torsdag kl. 17 hvis dere kommer på noe. :p

Skrevet
Det liker vi ;) Har hørt at humoren er noe av det sorteste på markedet :dribble:

Go for it! Likte Taxidermia veldig godt. Syk og merkelig, men samtidig morsom på en litt uvant måte..

Skrevet

Noen som husker hva en film som kommer i 2009 her som ble omtalt som "A Clockwork Orange for the 21th century" eller noe i den dur i traileren som ble postet her? Fyren som spiller hovedrollen var skalla.

Skrevet (endret)

Svarte, det er en Bollywood-film som går på Eldorado fikk jeg bekreftelse på. :!:

Uaktuelt, for å si det sånn. :p

EDIT:

Ikke til haarod.

Endret av Thrusthamster
Skrevet (endret)
Noen som husker hva en film som kommer i 2009 her som ble omtalt som "A Clockwork Orange for the 21th century" eller noe i den dur i traileren som ble postet her? Fyren som spiller hovedrollen var skalla.

Aner egnetlig ikke... Men : http://www.bronsonthemovie.com/ ?

Endret av -MK-
Skrevet
Ja. Det kommer til å bli min faste kino framover. Også litt digg at 21-bussen kjører omtrent inn i lokalene.

Skal se min neste film på Ringen, mulig jeg også liker den. Går man av på Carl Berner?

Nope, Sannergata.

Skrevet (endret)

Aner egnetlig ikke... Men : http://www.bronsonthemovie.com/ ?

Stemmer. Den filmen har jeg trua på.

--------------------------------------------------------

Annet gladnytt: Terry Gilliam begynner med sitt neste prosjekt i mai - et sci-fi drama kalt Zero Theorem med Billy Bob Thornton i hovedrollen. En kar som har lest manuset beskriver filmen slik: "The Zero Theorem is Videodrome meets Pi, with a splash of Contact and a glimmer of The Fisher King. If you can take Videodrome, and why couldn’t you, then you’re good to go here too". For mer info se HER.

Jeg gleder meg!!!!

Endret av Montag
Gjest Bruker-127711
Skrevet
Jeg har sett Rocknrolla. Hva lurer De på ytterligere?

Om den er brukandes.

Skrevet
Det liker vi ;) Har hørt at humoren er noe av det sorteste på markedet :dribble:

Go for it! Likte Taxidermia veldig godt. Syk og merkelig, men samtidig morsom på en litt uvant måte..

Ferdig nå. Syk, syk film :p Kanskje litt vel sort humor for min smak, men fortsatt veldig godt gjennomført. Ender nok på en 6/10.

Skrevet

Ble brått heftet litt fra forumet(damn you, woman), men så at det var et par som hadde svart angående Heavy Metal-dokumentaren. Da gir jeg nok faen i å se den, men den delen hvor de intervjua Cannibal Corpse og Ozzy var meget spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...