Nevnarion Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Pfft, sett den i DVD-spillern. Sette steelbooken i dvd-spillern?
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Pfft, sett den i DVD-spillern. Sette steelbooken i dvd-spillern? Jepp, det jeg mente.
Manx Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Nå tror jeg jeg skal hoppe tilbake under teppe med forkjørelsen og feberen min og kose meg med favoritt skuespilleren til Cun og se Eagle Eye.
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Shia drar det vanlige "Shit! Jeg må drite!"-blikket sitt.
Bob_3 The Builder Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Synes nesten du ligner litt på Shia jeg, Cun..
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Det kan ikke du bedømme, som kun har sett meg mens du var drita full og måtte tvinge vennen din til å introdusere oss.
Bob_3 The Builder Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Rettelse: Jeg kommenterte at der sto Cun, og siden han var drita synes han det var tøft å introdusere meg som din største fan. Jeg som egentlig ikke synes du er noe særlig heller Dessuten kan jeg ikke ha vært så full, for jeg så du sto og kosa med dama di utafor klasserommet vårt i sta'.
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Var det du som stirra sånn når du gikk forbi? Stalker. Syns ikke jeg er noe særlig og glaner sånn? Paradoks.
Bob_3 The Builder Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Whaaaaaaat?! Jeg måtte titte opp fordi jeg følte en snauklipt gærning fulgte meg med haukeøyne. Ble rent redd jeg, og prøvde å titte ned i bakken så fort som mulig.
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er ikke snauklipt, din fyllik. Din preskripsjon: Se Sans soleil av Chris Marker (din helt) på repeat til symptomene gir seg.
Bob_3 The Builder Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jepp, det er bestekompisen min. Men du har lite hår, ergo snauklipt(det er jo logisk?). Men nå skal jeg slutte med off-topic, for jeg skal rekke Gitarmongo på filmklubben. Løp og se, de som har muligheten.
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Æsj, filmklubben. Et av redaksjonsmedlemmene prøver bestandig å overbevise meg om å joine, men hva er vitsen? Bedre å se film hjemme når man vil.
Bob_3 The Builder Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Siste bidrag før jeg må rusle: Fordi du får sett film du ikke finner like lett på dvd, du får kommet deg ut av hybelen, film ER best på kino, og man slipper drittunger i salen. Endret 22. januar 2009 av Bob_3
Cuneax Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Film er best hjemme og pros som meg finner filmene uansett. Jeg bor forresten i partybolig, ikke en trist hybel.
CAT-scan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Æsj, filmklubben. Et av redaksjonsmedlemmene prøver bestandig å overbevise meg om å joine, men hva er vitsen? Bedre å se film hjemme når man vil. Pfffff, hør på Jone! Film er selvsagt best på kino. Nå var jeg f.eks. på The Apartment på Nova 3. Digital kopi på 4k-projektor. Den så faktisk strålende ut, selv om en god 35mm-kopi heller ikke er å forakte (er litt skeptisk til digitale kopier generelt).
tjalla Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Filmklubb er gøy så lenge ikke det går i smal fransk som ingen har hørt om, på grunn av at ingen har hørt om den. Å vise ukjent film bare fordi den er ukjent, syns jeg fort blir kjipt gitt.
Dotten Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Film er best å se med unger. De har bedre smak enn voksne og vet å verdsette film på et helt eget nivå. Voksne syter så jævlig. Internett er jo spesielt blitt en yndig plass for alle verdens whinere, spesielt den yngre garden av de voksne. Jeg vet ikke hva det er man prøver å kompensere. Og vips ble jeg en av dem. Smått ironisk, som Alanis ville sagt det
CypheroN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hvor (og hvem) man ser film med er avhengig av filmen her i gården. Jeg kunne aldri sett Bergman med venner, dette er noe jeg gjør alene. Die Hard og Fight Club er filmer jeg så første gang med kompiser.
CAT-scan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Filmklubb er gøy så lenge ikke det går i smal fransk som ingen har hørt om, på grunn av at ingen har hørt om den. Å vise ukjent film bare fordi den er ukjent, syns jeg fort blir kjipt gitt. Har du vært borti noe slikt, eller er det bare den sedvanlige myten du serverer på nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå