Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snakker vi Iron Eagle? Ha! Snakk om å sende meg tilbake til mimringens land! De filmene var RÅ en gang da jeg var i min tidlige ungdom. Og når Dotten nevner Erika Eleniak så blir jeg hvertfall mimrete. Det var første dama jeg hadde nudes av på pcen. :D PEnt gjemt bort på en diskett som det stod Test Drive III på. (Eller var det Test Drive II?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bob_3: Har du en samling som består av Lost in Translation, Garden State og INGENTING ANNET, så blir jentene fornøyd. Alt ekstra trekker bare ned.

*Lugger og drar meg selv i håret!*

Neidaaa (...:p) ,men det er lov å legge til en "som oftest" i slike

Hvis du godtar at du selv er minoritet i kjønnet ditt så burde du godta at man bruker slike generaliseringer, da det ligger i en generaliserings natur at det finnes unntak.

Skrevet

Tror nok altfor mange her inne har et genaliserende syn på slike ting, skal ikke så mye til for å legge til en liten ekstra sak på slutten for å blidgjøre litt flere. Kommer tross alt flere og flere jenter på forumet, og dette burde dere ta hensyn til.

(;

Skrevet

Kjempeflott! Så slipper jeg å møte opp utenfor døren din med store plakater med mye bull på !

( :ermm: ) Nei, men ok, jeg får godta flertallet for så lenge... ^^

Skrevet
Noen som har sett/skal se filmen Eden Lake? er en isåfall noe bra?

Skal se den, og regner med at den vil innta postkassen om et par dager. Har bare lest positiv omtale om filmen, så vil tro den har noen gode elementer. :)

Skrevet (endret)
Noen som har sett/skal se filmen Eden Lake? er en isåfall noe bra?

Underholdende og moro britisk grøsser med en særdeles kjekk vri på slutten. Gled deg.

Endret av Montag
Skrevet (endret)

Argh. Har vore på Ringen Kino (Oslo) to gonger no, fyrste gongen på opningskvelden. Då var det overfylt og kaotisk, og eg tilgav dei at ikkje alt var på stell. Mellom anna fekk dei ikkje til å visa reklame, noko eg ikkje akkurat sakna.

I går skulle eg, bror min og foreldra mine sjå Klassen.

Etter 20 min venting kom det nokre tilsette inn og sa at det automatiske systemet ikkje fungerte, og at framsyninga vart avlyst.

Dei løyste det greitt, forsåvidt, ved at vi fekk pengane tilbake, fire gratisbillettar i posten og lov til å gå inn på kva framsyning vi ville den kvelden. Foreldra mine gjekk heim, medan eg og bror min gjekk på Max Manus. Nok ein gong tok det lang tid før det kom noko på skjermen, nesten 10 min trur eg. Men no kom det i alle fall noko.

Eg har ikkje vorte imponert over biletkvaliteten dei to gongane eg har gått dit. Lyden er god, då.

Og denne kvelden sat det nokre gubbar som tydeleg var på sitt eine kinobesøk dette tiåret bak meg, og snakka i veg under filmen. Eg ergra meg veldig, men verst var det då dei byrja å klaga under dei romantiske scenene mot slutten. Eg snudde meg og bad dei halda kjeft, og fekk det sympatiske "hald kjeft sjølv" til svar.

Endret av magnusbe
Skrevet
Eg snudde meg og bad dei halda kjeft, og fekk det sympatiske "hald kjeft sjølv" til svar.

Og dette var voksne menn/pensjonister? Ungdommen nå til dags...

Skrevet
Og denne kvelden sat det nokre gubbar som tydeleg var på sitt eine kinobesøk dette tiåret, og snakka i veg under filmen. Eg ergra meg veldig, men verst var det då dei byrja å klaga under dei romantiske scenene mot slutten. Eg snudde meg og bad dei halda kjeft, og fekk det sympatiske "hald kjeft sjølv" til svar.

So...very...annoying... Need..gun..now...

Skrevet
Eg snudde meg og bad dei halda kjeft, og fekk det sympatiske "hald kjeft sjølv" til svar.

Og dette var voksne menn/pensjonister? Ungdommen nå til dags...

Japp, 55-60 vil eg tippa.

Skrevet

Noe lignende skjedde meg da jeg så Max Manus. Bortsett fra at den som bråka var ei dum fjortisjente som kom med høylytte spørsmål av typen "Hvem er kaptein Linge?", "Var det kongen på ordentlig?" og "Hva er nazister?"

Ikke lurt å gå på kino og se populære filmer, nei. Altfor mye pakk og berme i salen.

Skrevet

Det verste som kan skje på kino, er jo at en haug snørrunger fra barneskolen kan ha funnet på å dratt dit. De bare prater, tulelr, ler og føkker hele filmen.

Skrevet
Da er det på tide med dagens lille filmtips: Golgotha (2008) - en unik og lystig hyllest av tysk ekspresjonisme.

Den så utrolig interessan.. g eller t? Hater det ordet, men ja den må jeg få sett. Takk for tipset.

Om Kinodiskusjonen: Jeg er kanskje en av de få der jeg bor som har skikkelig baller på kino, jeg er av den typen som skriker: Hold kjeften igjen for helvette før jeg stapper de mobilene opp i analen på dere! Blir så fort irritert at det er en skam.

Men hadde flaks på Max Manus, da var liksom gjennomsnittsalderen 32 år, ingen turte å bråke for slektningene satt overalt i salen, mange foreldre som hysjet :p

Sånn kino skal være, jeg går feks ikke midt i en fotball kamp og kaster bort ballen eller sparker den bort hele tiden.

Skrevet
Det verste som kan skje på kino, er jo at en haug snørrunger fra barneskolen kan ha funnet på å dratt dit. De bare prater, tulelr, ler og føkker hele filmen.

Det verste som kan sje er vel at filmen stopper. Det sjedde 5 min ut i Tropic Thunder. Jeg gikk inn i "kino huset" for å se hva som var galt og der stod Kino fyren å røsket i rullene :p Alle måtte gå hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...