Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Noen som kan anbefale en based on a true story film i stil med American Gangster eller i stil med Lord of war ?

Blow

takker! Akkurat noe sånn jeg lette efter ;D

Finnes det flere ? :D Nå har jeg sett city of God og A guide to Recognize your saints også.

har fått helt dilla! Noe som kan anbefale flere? =)

Er også på jakt etter bædass filmer. Vil ha mer av Tony Montana for eksempel :D

Endret av Moff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de du nevner ville jeg valgt Remember the Titans eller Into the Wild. Remember the Titans er en veldig bra feel-good Disney film. Nå har jeg ikke sett alle filmene på lista, men Ratatouille har jeg gjespet meg i gjennom to ganger. Hvis du forventer deg noe a la Istid, Småkryp etc. blir du skuffet.

Skrevet
Da var "Yes man" akkurat sett. En god feel-good komedie i kjent jim carey-stil.

Vel verd prisen på kinoen.

Personlig syns jeg "Yes Man" var helt ok, men ikke noe man ikke har sett før. Jeg kunne fint ha klart å venta til den kom på dvd, etter som det er flere filmer som er bedre å se på kino enn denne for tiden.

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen skrekk/sci-fi/kult-filmer? Jeg likte veldig godt Heavy Metal, og har lyst til å se noe lignende den. Det trenger selvsagt ikke å være tegnefilm.

Skrevet
Er det noen som kan anbefale noen skrekk/sci-fi/kult-filmer? Jeg likte veldig godt Heavy Metal, og har lyst til å se noe lignende den. Det trenger selvsagt ikke å være tegnefilm.

Første jeg tenkte var Barbarella.

Ellers er vel Mad Max-filmene i samme gate (?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...