Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres forferdelig ut :p

Er også så kjedelig å høre masse ros og skryt og priser, og samtidig vite at det fortsatt er en måned til filmen kommer (tenker på The Wrestler)

Skrevet
Burde vært lov å laste ned dersom nærmeste kino var mer enn 3timer unna. :thumbup:

Fins det i det hele tatt et sted i Norge hvor det er 3 timer til nermese kino?

Finmarks vidda?

Skrevet
Burde vært lov å laste ned dersom nærmeste kino var mer enn 3timer unna. :thumbup:

Fins det i det hele tatt et sted i Norge hvor det er 3 timer til nermese kino?

Svalbard?

Skrevet
Alt kan vel strengt tatt være mer enn 3 timer unna om ikke framkomstmiddel er definert...

Men da er det ikke noe problem for noen for det tar max 10 min med fly til nærmeste kino uansett hvor du er. Det at det tar 3 timer med bil har ikke noe å si. (Dette var ment som sarkasme)

Dersom du tenker deg om forstår du sikkert hva de mener. ;)

Skrevet

Droning maads land, vil tror det tar mer enn tre timer å komme til nærmese kino med alt annet en en SR71, det er viss man kjøper at norge har krav på landet da

Skrevet
han er jævla likanes kar.

Affleck er en fin fyr ja. Men ganske dårlig skuespiller. Jeg har ikke så stort forhold til ham utenom Smith-filmene, men selv om han er morsom der, leverer han temmelig slett skuespill.

Skrevet (endret)

På svalbard (longyearbyen) er det faktisk bare 10 minutter til kinoen. Det er et stort samfunn på 2-3000 innbyggere, og de har alt man trenger som utesteder, bredbånd, kjøpesenter, kino, restauranter, burgersjappe. Og det er ikke isbjørner rundt husene heller.

Hilsen meg som drar dit 2 ganger i året for å besøke familien.

Endret av Bytex
Skrevet
Og det er ikke isbjørner rundt husene heller.

Der forsvant den eneste gunnen til at jeg ville dit, jeg som hadde planer om å fange en og smugle med hjem

Man kan vel fange dem selv om de ikke vandrer rundt i gatene. Men isbjørner er store og tunge, sats heller på ett egg. Lettere å få gjennom tollen.

Denne er blant de jeg gleder meg til i 2009. Hva synes dere?

Den så faktisk spennende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...