Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Isåfall, I'm out. Det ser ut som den er av metall da.
Don Vito Corleone Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvem vil ha en beniskanne med en oppskrytt film trykt på? Nå får jeg høre det...
SgtKabukiman Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvem vil ha en beniskanne med en oppskrytt film trykt på? Nå får jeg høre det... Hahahaha
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvem vil ha en beniskanne med en oppskrytt film trykt på? Nå får jeg høre det... Oppskytt film!!??!?!?!? Nei fra spøk til revolver. Filmen er god, men jeg syns ikke den er fantastisk. Har du sett filmen skjønner du hvorfor det er en bensinkanne. Det hadde også tatt seg godt ut på toppen av dvd hylla.
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hra ikke sett den jeg. Den er verd båndbredden pengene.
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hra ikke sett den jeg. Interessant. Like interssant som det der. Noen som har kjøpt denne fra play.com som kan bekrefte/avkrefte at den er av metall?
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Bra. Edit: Ser det bra ut dersom du opner den litt slik at den kan stå? Endret 7. januar 2009 av Kontorstol
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Bra. Edit: Ser det bra ut dersom du opner den litt slik at den kan stå? Dessuten er det jo ikke krise om den er av papp. Det er jo 120 kr vi snakker om, og filmen får du uansett.
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil ha denne versjonen i metall grunnet utsende. Den skal brukes om pynt på toppen av dvd hylla sammen med Pulp steelbooken. You get my point Bergman.
tjalla Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Bra. Edit: Ser det bra ut dersom du opner den litt slik at den kan stå? Den kan ikke brettes ut. Man får ut innholdet ved å ta av toppen. Boksen står forøvrig fint på egen hånd. Endret 7. januar 2009 av tjalla
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ok, så det blir ikkje som en vanlig steelbook. Men kan den stå at all? Det er ganske viktig.
Don Vito Corleone Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nei fra spøk til revolver. Filmen er god, men jeg syns ikke den er fantastisk. Har du sett filmen skjønner du hvorfor det er en bensinkanne. Det hadde også tatt seg godt ut på toppen av dvd hylla. Har nok sett den, to ganger til og med. En god film, men langt i fra noen klassiker imo. Bra skuespillere, det skal sies. Steve Buscemi er jo syk.
Lawliet Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Steve Buscemi er jo syk. Er det noen som er syk i den filmen, så er det Michael Madsen.
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg setter Reservoir Dogs svært, svært høyt på listen min. Likevel synes jeg bensinkannen ser veldig dum ut. Man får ikke plass til mye bensin i en sånn kanne, tbh.
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Øhm. Det er ikke meningen å ha bensin i den, Dorian Gray.
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hadde gjort meg med en skikkelig jerry-kanne på dvd-hylla
Don Vito Corleone Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Quentin Tarantino fan? Nå skal det sies at jeg er det motsatte. Sikkert den eneste her inne som ikke digger Pulp Fiction bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå