Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 I underkant av en uke. Det varierer veldig . Kan ta alt fra 4 dager til 3 uker. Jeg får de som oftest på ca. 14 dager ette bestilling.
Olum Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror det aldri har tatt mer enn en uke for meg. Har kanskje med at jeg bor i Oslo. Det har jo også litt med flaks å gjøre. Om de nettopp har shippet en båt kan det nok ta litt tid for da skal de fylle en ny båt.
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ja. Men ikke ha for store forventninger den første uken du opner postkassen.
magnusbe Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vart det ikkje oppretta ein eigen tråd for spørsmål om leveringstid frå nettbutikkar?
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vart det ikkje oppretta ein eigen tråd for spørsmål om leveringstid frå nettbutikkar? Jo, slike saker kan tas i "Guide for kjøp av DVD-filmer på nett"-tråden. Tror faktisk det er blitt opprettet en egen tråd for leveringstider fra Play.com
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror det aldri har tatt mer enn en uke for meg. Har kanskje med at jeg bor i Oslo. Det har jo også litt med flaks å gjøre. Om de nettopp har shippet en båt kan det nok ta litt tid for da skal de fylle en ny båt. Det varierer nok veldig, tror jeg i hvertfall. Det har nok noe med hvor du bor også. Bor du midt i oslo kommer nok betsillingen fort, men bor du langt ute i bondeland med halvannen time bilkjøring til nærmeste bygd med postkontor, og derfra et par timers biltur til nærmeste storby tar nok bestillingen lengre tid. Men har de noen garanti for max tid det tar?
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror det aldri har tatt mer enn en uke for meg. Har kanskje med at jeg bor i Oslo. Det har jo også litt med flaks å gjøre. Om de nettopp har shippet en båt kan det nok ta litt tid for da skal de fylle en ny båt. Det varierer nok veldig, tror jeg i hvertfall. Det har nok noe med hvor du bor også. Bor du midt i oslo kommer nok betsillingen fort, men bor du langt ute i bondeland med halvannen time bilkjøring til nærmeste bygd med postkontor, og derfra et par timers biltur til nærmeste storby tar nok bestillingen lengre tid. Men har de noen garanti for max tid det tar? Play sier at man må vente i 21 dager før man kan sende inn mail og etterlyse varen. Jeg har aldri opplevd at det har tatt mer enn 14 dager.
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror det aldri har tatt mer enn en uke for meg. Har kanskje med at jeg bor i Oslo. Det har jo også litt med flaks å gjøre. Om de nettopp har shippet en båt kan det nok ta litt tid for da skal de fylle en ny båt. Det varierer nok veldig, tror jeg i hvertfall. Det har nok noe med hvor du bor også. Bor du midt i oslo kommer nok betsillingen fort, men bor du langt ute i bondeland med halvannen time bilkjøring til nærmeste bygd med postkontor, og derfra et par timers biltur til nærmeste storby tar nok bestillingen lengre tid. Men har de noen garanti for max tid det tar? Play sier at man må vente i 21 dager før man kan sende inn mail og etterlyse varen. Jeg har aldri opplevd at det har tatt mer enn 14 dager. Det har jeg. De brukte en måned på min første bestilling.
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nicolas Cage har bursdag i dag. Hvor gammel er han nå? tolv?
Dotten Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Da har Mickey Rourke meldt seg på for å være med å leke i The Expendables også, kanskje skal Sir Ben Kingsley være med også. Dette må bli neste års kuleste film... Hvis det stemmer at Van Damme har klart å takke nei til en rolle i denne filmen, så må det være den dummeste avgjørelsen han noensinne har tatt. Blir bare bedre og bedre dette. Forhåpentligvis ikke for godt til å være sant.
Don Vito Corleone Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nå mangler bare Arnold. Flott avatar Mojo Pin. Cazale aka Fredo er en favoritt her i gården. "Four of John Cazale's five films - The Godfather, The Conversation, The Godfather, Part II, and The Deer Hunter are on the Library of Congress' National Film Registry, and are deemed "culturally, historically, and aesthetically significant" films."
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 "Four of John Cazale's five films - The Godfather, The Conversation, The Godfather, Part II, and The Deer Hunter are on the Library of Congress' National Film Registry, and are deemed "culturally, historically, and aesthetically significant" films."..Og han fikk ikke spilt i så mye enn de der heller, egentlig.. Han døde rett etter The Deer Hunter i 1978 og sånn gikk det.
athorb Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kan ikke si annet enn at han ga seg på topp vaffal.
Don Vito Corleone Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dessverre, for han hadde en makaløs start på karrieren. Funfact, kortfilmen The American Way, som var hans første (10min) har 9.3 på IMDB, med sine 100 stemmer. http://www.imdb.com/title/tt0447603/
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kan ikke si annet enn at han ga seg på topp vaffal. Helt enig, fantastisk skuespiller..
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Har veldi lyst å kjøpe denne, men jeg har kjøpt så mange filmer i det siste Men dersom det blir noe jobbing i helga som kommer bestiller jeg den
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nå mangler bare Arnold. Flott avatar Mojo Pin. Cazale aka Fredo er en favoritt her i gården. "Four of John Cazale's five films - The Godfather, The Conversation, The Godfather, Part II, and The Deer Hunter are on the Library of Congress' National Film Registry, and are deemed "culturally, historically, and aesthetically significant" films." Ja, ikke sant ? Så nettopp the Deer Hunter for første gang. Har alltid likt Gazale veldig godt i the Godfather-filmene. Visste at han var død, men var ikke klar over at han døde før The Deer Hunter ble gitt ut. Leste litt trivia om han.. Alle hans scener i The Deer Hunter måtte spilles inn først. Han døde like etter han hadde spilt inn sine scener (i mars, tror jeg). Filmen sto først ferdig i slutten av året og var klar for visning i starten av 1979. Men må si jeg liker han best i Dog Day Afternoon. Fantastisk rolle. Får så vondt av han i sluttscena. Spurte for noen dager siden om noen veit hvor man kan få sett kortfilmen The American Way som han debuterte med. Noen som veit?
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Har veldi lyst å kjøpe denne, men jeg har kjøpt så mange filmer i det siste Men dersom det blir noe jobbing i helga som kommer bestiller jeg den Veit du om den "bensinkanna" er som den ordentlige i metall? Hørt om mange som bestilte bensinkanne-utgaven som fikk den i papp =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå