Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er i grunn enig, men Shoot 'Em Up har underholdningsverdi og galskap. Fungerer for meg.

Shoot 'Em Up fungerer godt på en kjedelig søndag...

:roll: Shoot em Up fungerer bra på hvilken som helst dag..

Endret av Hille
Skrevet

Det KAN være et et godt utganspunkt også, jeg hater hvertfall å få samtlige morsomme poenger spoilet i en trailer. Eller samtlige actionssekvenser, sånn som med Matrix reloaded. Egentlig misliker jeg trailere litt. Det som er problemet.

Skrevet

Det beste hadde vært om de bare viste de kjipeste scenene fra filmen, så når dama eller de kjipe kompisene tvang deg med på kino kunne du fått en gledelig overraskelse^^

Skrevet

Sistnevnte er kanskje en litt bedre ide. Men seriøzt, endel trailere klarer faktisk å ødelegge hele filmopplevelser. Liker bedre å lese anmeldelser/se stills og høre hva venner sier, sånn så jeg stiller med relativt blanke ark før visning.

Skrevet

Mulig denne har blitt postet før, men den tåler (i motsetning til mange trailere) å bli sett mer enn en gang. Blir jo ikke mer relevant i en trailerdiskusjon^^

Jeg ville vurdert å se Mary Poppins hvis dette var den originale traileren :)

Skrevet

Hadde nok satt pris på om filmer kjørte gjennomsnitlig kortere trailere, på 2 minutter kan man putte inn mye. Litt kjipt å sitte gjennom en film og tenke at den og den scenen venter man på.

Eventuelt kunne jeg sluttet å se på trailere, men det har jeg ikke selvdisiplin nok til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...