Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kom Shoot Em Up og Wanted ut på 80-tallet, eller var den diskusjonen for noen poster siden ironisk ment? ^^

Vi vil ha mer i den gata, bare ikke like elendig som Shoot 'Em Up.

Shootemup rocket. No homo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke bli sint, men jeg har ikke sett Sin City :O

Bør jeg se den asap?

Har ikke sett den jeg heller. Sitter med en følelse av at den kanskje er litt hypet?

Skal se The Gold Rush i dag tror jeg. Anbefales den? :p

Absolutt! Min favoritt-Chaplinfilm.

Skrevet
Vil si at Chaplin er for spesielt interesserte...

Chaplin er jo faktisk moro for hele familien. Husker jeg så Modern Times da jeg var 12 eller noe, og syntes den var kjempeartig :D

Skrevet

Da kommer jeg, og ødelegger illusjonen til Stefan.

Fikk endelig rotet meg til å se The Descent igår, etter å ha hatt den stående en liten evighet.

Den skulle bare blitt stående. For en skuffelse.

Skrevet
Gi 1000 kinogjengere valget mellom Chaplin eller den nye Spiderman så skjønner du hva roberteh mener.

Den er grei, men spørsmålet er hvor mange av de 1000 som ville valgt om igjen etter at de hadde sett begge filmene.

Skrevet

Fikk endelig rotet meg til å se The Descent igår, etter å ha hatt den stående en liten evighet.

The Descent er veldig god, den var sykt spennende og skummel. En av de beste skrekkfilmene jeg har sett!

Skrevet
Gi 1000 kinogjengere valget mellom Chaplin eller den nye Spiderman så skjønner du hva roberteh mener.

Den er grei, men spørsmålet er hvor mange av de 1000 som ville valgt om igjen etter at de hadde sett begge filmene.

Jeg tror flertallet ville sett spiderman igjen. Skjønner poenget..

Skrevet

Really? Jeg må innrømme jeg ikke klarer å forstå hvordan noen kan mene det, men ...

Fikk aldri opp pulsen, og skvatt kanskje to ganger i filmen. Ellers var det bare kjedelig.

Skrevet

The Descent er veldig god, den var sykt spennende og skummel. En av de beste skrekkfilmene jeg har sett!

Seriøst? Det er noe av det største makkverket jeg har sett på evigheter. Du må være sykt lettskremt om det var en av de beste du har sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...