Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg som faen til ny Die Hard. Nå er jeg også en av de som nidigger 4'ern, selv om den på ingen måte kan måle seg med de tre første. Men jeg har trua!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kanskje han vinner en ferietur til Russland fra en radiokonkuranse.

Skrevet (endret)

En følelse av maktesløshet strømmer gjennom kroppen når alt man kan gjøre er å sitte å se på en nær og kjær venn bli misbrukt av markedskreftene.

Endret av KjemikerJon
  • Liker 2
Skrevet

Har det blitt fortalt i de forrige filmene at John McClane har en sønn??

Kan ikke si jeg har fått med meg det.

Plot: Since the first Die Hard in 1988, John McClane has found himself in the wrong place at the wrong time, with the skills and attitude to always be the last man standing, making him enemy #1 for terrorists the world over. Now, McClane faces his greatest challenge ever, this time on an international stage, when his estranged son Jack is caught up in the daring prison escape of a rogue Russian leader, and father and son McClane must work together to keep each other alive and keep the world safe for democracy.

Skrevet

Helt enig. Jeg synes film nummer en var fantastiask god underholdning, og kan virkelig ikke vente til film nummer to. Det kan ikke bli noe annet en massivt.

Skrevet

Die Hard 4 er jo bare kjip, det er litt komisk Brucie var tøffere og kulere i RED enn i Die Hard 4, og RED var jo hovedsaklig en komedie.

Nei vil jeg se en moderne action film med Bruice blir det RED 10 ganger før jeg ser Die Hard 4 igjen.

Skrevet

post-125636-0-41399800-1318706995_thumb.jpg

Vin Diesel, Dawyne Johnson, John Travolta, og Nicolas Cage er bullshit.

Enda et bevis på at hvem som helst kan legge til casting-info på IMDB, og det blir sett som fakta av hver eneste uvitende sjel der som tror IMDB er 100% fakta.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Så lenge det ikke står Shia LaBeouf er jeg fornøyd.

Skrevet

Enda et bevis på at hvem som helst kan legge til casting-info på IMDB, og det blir sett som fakta av hver eneste uvitende sjel der som tror IMDB er 100% fakta.

Det står jo "rumored" bak alle disse navnene på imdb, ser ikke problemet med å legge ut slike rykter der i forkant av en film. Med mindre du har noen troverdige kilder som avkrefter at de skal være med i filmen, som i tilfelle betyr at det faktisk er bullshit.

Skrevet

Selv IMDB sier at det der ikke er fakta. Så ro deg ned.

• Liker 2
Skrevet

Tar meg frihet til å reklamere for min quiz-tråd hvor du kan vinne 1 av disse BD-filmene (2 av dem inkluderer også filmen på DVD):

5BwCS.jpg

Det er ikke for sent å delta. Oppgavene baseres på kjente mainstream-filmer, ingenting obskurt. Har ikke råd til film? Vel, her er et alternativ.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...