Gå til innhold

Vinn Burning Crusade-betakonto (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII JEG HATER 18 ÅRS ALDERSGRENSER. HVORFOR? Ja jeg vet det jeg er en dritt unge men det virker unødvendig med 18 års aldersgrense på denne konkuransen.  :cry:

7147670[/snapback]

Jau, det er unødvendig, enig der. Men er reglene satt er det lite man kan gjøre, bare sitte å sutre på IRC eller PM :p

 

EDIT: Les TSTs post under. :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor 18 års aldersgrense? :(

 

Argh, er så lei av å være 17! Kan ikke gjøre noe men kan snart gjøre alt. Hater det.

7146523[/snapback]

Det er Blizzard som har satt denne grensen, og vi måtte godta det for å kunne tilby en slik konkurranse. Det kommer antageligvis av at det vanligvis kreves at man er over 18 år, eller har foreldrendes godkjennelse, når man oppretter kontoer i World of Warcraft (som koster en gitt pris i måneden å spille). Eventuelt bare Blizzards ønske om å beskytte seg for enhver pris.

 

Vi ønsker ikke flere innlegg som handler om aldersgrensen. Vennligst respekter dette!

 

Etter at vi i Gamer.no har delt ut betanøkler til egne skribenter, kjærester, svigermødre og onkler, sitter vi igjen med 30 nøkler som vi frem til i dag ikke ante hvordan vi skulle bli kvitt

 

Går det an å skryte litt mere? Blir litt småkvalm her jeg sitter.

7147071[/snapback]

Hele sitatet var virkelig ment som en spøk. For å gjøre dette klinkende klart: Vi har ikke fått en bunke nøkler til oss selv, hvor vi gir dere restene. Nøklene vi gir bort her fikk vi utelukkende til denne konkurransen.

 

Håper ikke min dårlige sans for humor gjorde flere lesere kvalme :ohmy:

Lenke til kommentar

Nei jeg bare synes det er litt dårlig gjort av blizzard å gi ut keys i hytt og pine til spillsider og guilds som har gjort det bra i naxxramas (og som ellers ikke har gjort seg mer fortjent til en betakey på noen somhelst måte), mens vi vanlige dødelige som har spillt spillet siden dag 1 ikke har nubbsjans til å teste noenting som helst uten å vinne i lotto, så jeg unnskylder, det var ikke ment på den måten. :)

 

Grei du som klager med en gang gamer.no prøver gjøre noe gøy, idiot.

7148378[/snapback]

 

pass ordbruken din du lille venn :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nei jeg bare synes det er litt dårlig gjort av blizzard å gi ut keys i hytt og pine til spillsider og guilds som har gjort det bra i naxxramas (og som ellers ikke har gjort seg mer fortjent til en betakey på noen somhelst måte), mens vi vanlige dødelige som har spillt spillet siden dag 1 ikke har nubbsjans til å teste noenting som helst uten å vinne i lotto

7148597[/snapback]

Det der kan jeg si meg enig i. Litt kjipt at det er closed beta, for jeg fryktelig lyst til å teste BC nå.

 

Men angående det genetex sa så mente vel han at du ikke skulle rakke ned på gamer.no så veldig.

Lenke til kommentar

Nei jeg rakker ikke ned.. jeg synes denne konkurransen er flott.

Hva jeg ikke skjønner er hvorfor i katten de skal få så mange keys fra blizzard... hadde ikke 1 holdt sånn at 1 journalist kan få testa betaen og skrevet om den?

 

Tenk dere alle andre spillsider som får drøssevis med keys, og som gir dem bort til venner og kollegaer i øst og vest. det var DET jeg mente med kvalmt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hadde dei berre gitt 1 key, hadde ikkje denne konkuransen vore mulig heller veit du.

Dessuten tener jo dei berre på at fleire personer tester det.

7148758[/snapback]

Da burde man hatt open beta.

7148860[/snapback]

Open beta i MMORPGer brukes for det meste til å stressteste serverene, men siden Blizzard vet at serverene fungerer nogenlunde godt trengs det ikke. Ta dette med en klype salt, dette er bare noe jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Apollox, først klager du på at blizzard deler ut keys bare til spess guilds, gamer-sider osv, og ikke til oss "dødelige"/vanlige spillere som har spilt lenge.

 

Og så klager du på at de gir nok beta keys til gamer.no så de kan gi ut til en konkuranse for oss "dødelige"?

 

Forstår ikke helt hva du klager på her egentli, må vell bare gå ut i fra att du er irritert siden du suger hardt i å tegne ;p

Lenke til kommentar
Apollox, først klager du på at blizzard deler ut keys bare til spess guilds, gamer-sider osv, og ikke til oss "dødelige"/vanlige spillere som har spilt lenge.

 

Og så klager du på at de gir nok beta keys til gamer.no så de kan gi ut til en konkuranse for oss "dødelige"?

 

Forstår ikke helt hva du klager på her egentli, må vell bare gå ut i fra att du er irritert siden du suger hardt i å tegne ;p

7149872[/snapback]

 

Gamer.no har 30 betanøkler for The Burning Crusade til overs(...) Etter at vi i Gamer.no har delt ut betanøkler til egne skribenter, kjærester, svigermødre og onkler, sitter vi igjen med 30 nøkler som vi frem til i dag ikke ante hvordan vi skulle bli kvitt.

 

Hvordan i allverden kunne jeg vite at de hadde fått 30 keys spesifikt for en konkurranse når de sier slikt?

Fikk det til å høres ut som blizzard gir spillsider 500 keys hver, noe som er kjempemorsomt å høre for oss som spiller WoW hver eneste dag og sitter å ber til høyere makter om en betakey.

og nei, jeg er ikke flink til å tegne, aldri tegna noe særlig. Men det er latterlig av deg å tro at det var grunnen til min irritasjon. Lær deg å lese.

 

Nok OT her nå, ikke la meg forsure tråden her noe mer; flott tiltak, punktum :thumbup:

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Jeg så dere endret adressen til hvor man sender bidragene, regner med at de som er sendt på den "gamle" adressen er videresendt og sånn? :)

7150470[/snapback]

Det stemmer. Jeg endret den for å kunne filtrere den enorme mengden e-poster som kom inn på en bedre måte. De som sendte inn på den gamle e-posten sidestilles med resten når vinnerne skal kåres :-)

Lenke til kommentar

Jaja, da har man sendt inn...!

 

Syntes for øvrig at hele beta greia er kvalmendes..

 

Nå sitter noen av vennene mine og spiller beta, mens jeg bare så vidt har lyst å logge på det normale spillet. Enten burde de gi alle sjanse til beta, eller ingen. :ermm:

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Jaja, da har man sendt inn...!

 

Syntes for øvrig at hele beta greia er kvalmendes..

 

Nå sitter noen av vennene mine og spiller beta, mens jeg bare så vidt har lyst å logge på det normale spillet. Enten burde de gi alle sjanse til beta, eller ingen.  :ermm:

7157330[/snapback]

Beta er ikke til for spillernes del, men for at utviklerne skal få testet innhold etc. Det sier seg selv at de ikke kan slippe inn flere millioner spillere i slikt.

Lenke til kommentar
Jaja, da har man sendt inn...!

 

Syntes for øvrig at hele beta greia er kvalmendes..

 

Nå sitter noen av vennene mine og spiller beta, mens jeg bare så vidt har lyst å logge på det normale spillet. Enten burde de gi alle sjanse til beta, eller ingen.  :ermm:

7157330[/snapback]

 

For ikke å snakke om den enorme fordelen denne "kjernen" av testere får før alle andre. Selv om det kun er snakk om en beta, så vil ikke spillet i seg selv endres så vesentlig. Ser for meg en god del betatestere som suser opp til lvl 70 på no time, mens oss andre "dødelige" må slite :cool:

 

Uansett, et veldig bra tiltak fra Gamer.no :thumbup:

 

Skulle ønske jeg var av den kreative typen, men akk nei :!:

 

Lykke til folkens.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...