Gå til innhold

Vinn Burning Crusade-betakonto (PC)


Anbefalte innlegg

Tegn/fremstill en kjent fiende eller et sted i World of Warcraft. Bildet kan være håndtegnet, datategnet eller datarendret, valget er ditt.

 

Kan jeg spøre om hva dette betyr "datarendret"? Sto ikke der når jeg sendte inn min e-mail.

7159570[/snapback]

At du rendrer en 3D-modell eller et 3D-miljø for eksempel. Ikke tegner, men rendrer. Jeg stod helt fast i leting etter bedre ord i går.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rendering_(computer_graphics)

 

Du kan gjerne sende inn flere bidrag :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor 18 års aldersgrense? :(

 

Argh, er så lei av å være 17! Kan ikke gjøre noe men kan snart gjøre alt. Hater det.

7146523[/snapback]

Det er Blizzard som har satt denne grensen, og vi måtte godta det for å kunne tilby en slik konkurranse. Det kommer antageligvis av at det vanligvis kreves at man er over 18 år, eller har foreldrendes godkjennelse, når man oppretter kontoer i World of Warcraft (som koster en gitt pris i måneden å spille). Eventuelt bare Blizzards ønske om å beskytte seg for enhver pris.

 

Vi ønsker ikke flere innlegg som handler om aldersgrensen. Vennligst respekter dette!

 

Etter at vi i Gamer.no har delt ut betanøkler til egne skribenter, kjærester, svigermødre og onkler, sitter vi igjen med 30 nøkler som vi frem til i dag ikke ante hvordan vi skulle bli kvitt

 

Går det an å skryte litt mere? Blir litt småkvalm her jeg sitter.

7147071[/snapback]

Hele sitatet var virkelig ment som en spøk. For å gjøre dette klinkende klart: Vi har ikke fått en bunke nøkler til oss selv, hvor vi gir dere restene. Nøklene vi gir bort her fikk vi utelukkende til denne konkurransen.

 

Håper ikke min dårlige sans for humor gjorde flere lesere kvalme :ohmy:

7148203[/snapback]

 

 

jeg tok den sarkasmen der med en gang hvertfall. virker som det er mange som har problemer med det.

Lenke til kommentar
Etter at vi i Gamer.no har delt ut betanøkler til egne skribenter, kjærester, svigermødre og onkler, sitter vi igjen med 30 nøkler som vi frem til i dag ikke ante hvordan vi skulle bli kvitt

 

Går det an å skryte litt mere? Blir litt småkvalm her jeg sitter.

7147071[/snapback]

Når ble det ulovlig å ta en dose humor og ironi/selvironi inn i en artikkel?

Lenke til kommentar

hmm... så en kan sende inn så mange bidrag en vil? Hva om jeg sender inn 30 bidrag og juryen syns de er de 30 beste? Vil det si at jeg får alle nøklene? :p

 

 

Tenkte å være med på konkurransen, så jeg får vel fyre opp wow igjen og dra på jakt etter noen interessante fiender. (Noen forslag?) Kan en tegne f. eks thrall eller sylvanas, siden de tross alt er fiender om du spiller på allianse-siden? Om vinnerne er forumbrukere så bør brukernavnet nevnes i artikkelen, da skryterettigheter er en nesten bedre belønning enn nøkler. ;) (med mindre vinneren ikke vil nevnes da..)

Endret av slash
Lenke til kommentar
Må du sende inn navn og alt mulig? :S

7178771[/snapback]

Ja, som beskrevet i artikkelen. Det er Blizzard som ber om dette.

 

hmm... så en kan sende inn så mange bidrag en vil? Hva om jeg sender inn 30 bidrag og juryen syns de er de 30 beste? Vil det si at jeg får alle nøklene? :p

7180055[/snapback]

Du kan kun vinne 1 gang, men du kan sende inn flere bidrag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ah, navn har jeg skrevet på (: Tenkte at man måtte skrive account info osv.

 

Men litt feigt at man kan sende inn så mye da, sikkert noen som sitter å tegner/skriver hele tiden. Jeg har bare sendt inn en liten tekst. :/

Lenke til kommentar
Men litt feigt at man kan sende inn så mye da, sikkert noen som sitter å tegner/skriver hele tiden. Jeg har bare sendt inn en liten tekst. :/

7180347[/snapback]

Igjen, man vinner fordi man er flink til å tegne eller skrive, ikke fordi man har sendt inn mange tekster/tegninger. Vi plukker som nevnt uansett bare ut ett bidrag fra hver person, så jeg ser ikke problemet her. Hvis du har én kjempefin tegning eller tekst, så er det like stor sjanse for at du vinner, som han som sendte inn 10 kjempefine tegninger eller tekster.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...