Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til ved TBC?


Anbefalte innlegg

Så ingen tråder som lignet denne, så jeg tenkte jeg kunne starte en.

 

Hva i TBC er det dere virkelig gleder dere til?

 

For min del er det nytt innhold i spillet som virkelig gjør det for meg. De kunne latt alt annet være, bare jeg får nytt innhold å utforske, og ha det gøy med. Etter dette blir det vel nye skills, håper de gjør tanking mer dynamisk, som de sa. Devestate ser spennende ut, og det blir gøy å tanke i instancer du ikke vet noen ting om, så alt blir en stor fin overraskelse med sløyfe på. :D

 

Dere da? Hva gjør at dere skal kjøpe TBC?

Nytt PvP-content?

PvE?

Raiding?

Quests?

Flying mounts? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en lvl 31 priest for øyeblikket (første char), som jeg lvl for å komme i lvl 60 før BC.

 

Jeg gleder meg derfor til priest talentsene, spessielt 15% crit chance på mind blast. :D

 

Noe jeg også ser frem til er å spille 2 VS 2 med PVP.

 

Flying mount er jo også fristende, men det kommer til å ta tid :ermm:

Lenke til kommentar
25man PVE instancer, raiding altså! Levlingen blir sikkert også morro.

7145813[/snapback]

 

Hvordan tror du det blir i forhold til dagens end-game?

De skal jo prøve å åpne opp for morsommere raiding, det vil si, mer bruk av uortodokse metoder å raide på.

Paladin/druid tanks,

høyere debuff-limit (så man ikke må holde seg til noen få debuffs fra hver spiller)

lavere raid-limit, så det blir mer fokus på hver persons ferdigheter.

 

Personlig gleder jeg meg veldig, vi skal dele hvert raid i 2, så vi kjører 2 x 25-man instancer, og jeg tror det blir kjempebra. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg gleder meg mest til det nye honor-systemet. Da det er det eneste stedet jeg mener Blizzard virkelig feilet i dagens wow.

7145841[/snapback]

 

Så du syns ikke det blir dumt at ALLE kan få det beste av PvP-gear?

Mange som klaget over Alterac Valley-rewards som nå ALLE og moren hans har, siden "man måtte jobbe mer for det før cross-battlegrounds".

Blir det ikke litt det samme nå i TBC?

Lenke til kommentar
Så du syns ikke det blir dumt at ALLE kan få det beste av PvP-gear?

Mange som klaget over Alterac Valley-rewards som nå ALLE og moren hans har, siden "man måtte jobbe mer for det før cross-battlegrounds".

Blir det ikke litt det samme nå i TBC?

 

Nei..nå skal du høre.

 

Alle vil ikke få det beste av pvp gear. Om jeg ikke tar helt feil her så er det to former for pvp gear. Det er det "vanlige" pvp gear som man kan kjøpe etter oppspart honor-kills. Så det beste her kan plukkes etter 1-2 mnd for dem som pvp'er mest og etter 6-12 mnd for dem som pvp'er lite.

 

MEN så er det noe som heter arena. Her må man tjene seg opp spesielle arena-poeng som igjen man kan bruke på arena-pvp gear. For å få mest mulig poeng her og i det hele tatt få noe poeng så må man pvp en viss mengde innen dem f.eks 3 mnd den arena-session varer, ellers mister man dem poenga. Se dette er jo bra for hardcore spillere. Jeg er ikke 100% sikekr på hvordan det nøyaktig fungerer, men det står en del om det på wowforumet til blizz.

 

Jeg vil tro at arena gear også vil være hakket bedre enn "vanlig" pvp gear.

Lenke til kommentar
Så du syns ikke det blir dumt at ALLE kan få det beste av PvP-gear?

Mange som klaget over Alterac Valley-rewards som nå ALLE og moren hans har, siden "man måtte jobbe mer for det før cross-battlegrounds".

Blir det ikke litt det samme nå i TBC?

 

Nei..nå skal du høre.

 

Alle vil ikke få det beste av pvp gear. Om jeg ikke tar helt feil her så er det to former for pvp gear. Det er det "vanlige" pvp gear som man kan kjøpe etter oppspart honor-kills. Så det beste her kan plukkes etter 1-2 mnd for dem som pvp'er mest og etter 6-12 mnd for dem som pvp'er lite.

 

MEN så er det noe som heter arena. Her må man tjene seg opp spesielle arena-poeng som igjen man kan bruke på arena-pvp gear. For å få mest mulig poeng her og i det hele tatt få noe poeng så må man pvp en viss mengde innen dem f.eks 3 mnd den arena-session varer, ellers mister man dem poenga. Se dette er jo bra for hardcore spillere. Jeg er ikke 100% sikekr på hvordan det nøyaktig fungerer, men det står en del om det på wowforumet til blizz.

 

Jeg vil tro at arena gear også vil være hakket bedre enn "vanlig" pvp gear.

7145893[/snapback]

 

Ah, jeg lurte på om det var noe sånt.

 

 

Noe jeg også gleder meg til: Få greens som er bedre enn mine epics. <3

Lenke til kommentar
Så du syns ikke det blir dumt at ALLE kan få det beste av PvP-gear?

Mange som klaget over Alterac Valley-rewards som nå ALLE og moren hans har, siden "man måtte jobbe mer for det før cross-battlegrounds".

Blir det ikke litt det samme nå i TBC?

 

Nei..nå skal du høre.

 

Alle vil ikke få det beste av pvp gear. Om jeg ikke tar helt feil her så er det to former for pvp gear. Det er det "vanlige" pvp gear som man kan kjøpe etter oppspart honor-kills. Så det beste her kan plukkes etter 1-2 mnd for dem som pvp'er mest og etter 6-12 mnd for dem som pvp'er lite.

 

MEN så er det noe som heter arena. Her må man tjene seg opp spesielle arena-poeng som igjen man kan bruke på arena-pvp gear. For å få mest mulig poeng her og i det hele tatt få noe poeng så må man pvp en viss mengde innen dem f.eks 3 mnd den arena-session varer, ellers mister man dem poenga. Se dette er jo bra for hardcore spillere. Jeg er ikke 100% sikekr på hvordan det nøyaktig fungerer, men det står en del om det på wowforumet til blizz.

 

Jeg vil tro at arena gear også vil være hakket bedre enn "vanlig" pvp gear.

7145893[/snapback]

 

 

man mister IKKE arena-poengene man har samlet opp selv om man går inn i en ny sesong.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...geNo=1&sid=1#14

 

Måtte bare oppklare det, folk er allerde klin forvirra over det nye opplegget :tease:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
man mister IKKE arena-poengene man har samlet opp selv om man går inn i en ny sesong.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...geNo=1&sid=1#14

 

Måtte bare oppklare det, folk er allerde klin forvirra over det nye opplegget

 

nei som sagt så er jeg forvirret selv. Men står det ikke noe om at man må kjøre minst 10 kamper for å i det hele tatt få poeng? Uansett så gagner det hardcore pvp'ere mest ser det ut til.

Lenke til kommentar

minst 10 kamper per uke for å få arenapoeng ja.

 

poengene blir regnet ut etter Win/Loss ratio samt hvor høy rating de lagene du slår har.

 

 

Så det er bedre å spille bare 10 kamper og ha 10 seiere og 0 tap mot gode lag, enn å ha 25 seiere og 10 tap mot middels lag.

 

Så man bør stoppe når man føler man har en god rating for den uka, ellers kan man i værste fall tape poeng på den ekstra kampen man tapte..

 

 

*edit**

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

hakket bedre enn pvp settet som er nå?

altså det blå? AAAHHAHAHAA.. har du sett statsa og hva forno godsaker du kan proppe inn med socets bare i armor sette?

 

for å ikke snakke om våpna da som du kan nesten klype deg i armen for å sjekke om at du ikke drømmer.. MED SOCKETS...

 

AP roguer kommer til å svi no så inn i gran skauen.. stapper alt som er med AP stones og Critraten og AP bonusen fra settet i seg selv.. oho.. kommer til å bli helt rått...

Lenke til kommentar
As the current high-end rewards will lower in value with the release of the expansion they're going to be made much easier to obtain to properly place their value in-line with what's available above them. Couple that with honor points being accumulated infinitum, there isn't a need to engage in a large amount of consistent PvP to gain the higher rewards. You can go at your own pace and get the rewards as quickly or slowly as you want or need.

 

Så joda..man vil kunne få det beste gearet om man holder på lenge nok, selv om man ikek skulle pvp på en uke i strekk. Dette skiller seg vesentlig fra dagens system. Men som dere sier...man MÅ fullføre 10 arena-kamper i uken for å få arena poeng, noe som ikke alltid er like lett å få til. Så det er her hardcore pvp'ers vinner i det korte løp. I det lange løp vil i utganspunktet alle som vil kunen skaffe seg det beste av det beste pvp gear. Og det er ingen dum ide syntes jeg:)

 

Men det som skiller en som er hardcore fra en som er casual er at hardcore fikset dette i løpet av en 2-3mnd, mens en casual fikser det i løpet av 6-12 mnd.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...