Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til ved TBC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg mest til lvl70, hyjal, gilneas og alle de andre stedene i Azeroth som blir "åpnet".

 

Epz.

7151232[/snapback]

 

Kan noen bekrefte hvilke områder i Azeroth som blir åpnet? Utenom startområdene til BE og Dranei da.

7153587[/snapback]

 

blir nok det meste ja som er "sperra" nå

 

noen som har hørt no om det blir no instance i tenaris? (tenker jeg på den bigg ass store porten helt nede ved havet, masse giant elites som går der nå)

Lenke til kommentar
Gleder meg mest til lvl70, hyjal, gilneas og alle de andre stedene i Azeroth som blir "åpnet".

 

Epz.

7151232[/snapback]

 

Kan noen bekrefte hvilke områder i Azeroth som blir åpnet? Utenom startområdene til BE og Dranei da.

7153587[/snapback]

 

blir nok det meste ja som er "sperra" nå

 

noen som har hørt no om det blir no instance i tenaris? (tenker jeg på den bigg ass store porten helt nede ved havet, masse giant elites som går der nå)

7153632[/snapback]

 

Uldum? hørt rykter om dette selv.. men noen WC3 spiller som vet hva dette var? spillte aldri det jeg..

Lenke til kommentar
Gleder meg mest til lvl70, hyjal, gilneas og alle de andre stedene i Azeroth som blir "åpnet".

 

Epz.

7151232[/snapback]

 

Kan noen bekrefte hvilke områder i Azeroth som blir åpnet? Utenom startområdene til BE og Dranei da.

7153587[/snapback]

 

blir nok det meste ja som er "sperra" nå

 

noen som har hørt no om det blir no instance i tenaris? (tenker jeg på den bigg ass store porten helt nede ved havet, masse giant elites som går der nå)

7153632[/snapback]

 

Uldum. Det var i Uldum titanene laget skapningene som finnes på Azeroth, blandt annet Earthen. Vet ikke om det er no planer om å slippe løs den ennå. Questen for å få nøkkelen til Uldum starter i Uldman. Du trenger 3 discs som skal settes inn i den, foreløbig har man vel kun den fra Uldaman, altså det vil mest sannsynlig komme en annen instance før Uldum, nemlig Ulduar som finnes på Northrend :)

 

http://www.wowwiki.com/Uldum

 

Hvor man får den 3. platinumdiscen aner jeg ikke, vet bare man må ha alle 3 for å komme inn I Uldum, prøvde å sette nøkkelen inn i statuen men Han karen nekta meg adgang :nei:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...