Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig av brann å gi slepp på en av norges beste vinger.

9046871[/snapback]

Jeg er sikker på at Huseklepp er enig med deg, men både Solli og PVM er bedre etter min mening. Uansett er det å strekke det langt å si at Brann "ga slipp på" Huseklepp. Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Latterlig av brann å gi slepp på en av norges beste vinger.

9046871[/snapback]

Jeg mener klart at han ikke er en av Norges beste vinger, men at han har potensiale til å bli det. Og en kan ikke la en middels god spiller - når en har et bedre alternativ - spille bare fordi han sutrer om lite spilletid. :)
Lenke til kommentar

Andresen var jo også noe som irriterte skottene i fjor. Et paradoks at spillere i fjor klaget over at Andresen hadde for mye inflytelse på Mjelde når det i tillegg nå hevdes at de to ikke kommer overens. Det er noe som ikke helt stemmer i Idrettsveien. Virker også som om det var konflikter som gjorde at Sæternes forsvant og Haugen valgte Tromsø selv om Mjelde lovet han mer spilletid.

 

Virker som Brann har kjøpt seg endel problemer og harmonien for alvor fikk seg en knekk med Gashi og Bakke sin entre.

 

Det er vel best å satse litt på Jaiteh og Gashi fremover. Bakke virker som om han hoppet på englandstoget så fort muligheten byr seg, mens Andresen ser ut til å forsvinne. Men Bakke kan være grei å få brukt slik at Jaiteh kan modnes, for det trenger han. Holder ikke godt nok nivå enda.

 

Det virker uansett som det er en tikkende bombe som kommer til å eksplodere til høsten.

Lenke til kommentar
Andresen var jo også noe som irriterte skottene i fjor. Et paradoks at spillere i fjor klaget over at Andresen hadde for mye inflytelse på Mjelde når det i tillegg nå hevdes at de to ikke kommer overens. Det er noe som ikke helt stemmer i Idrettsveien. Virker også som om det var konflikter som gjorde at Sæternes forsvant og Haugen valgte Tromsø selv om Mjelde lovet han mer spilletid.

 

Virker som Brann har kjøpt seg endel problemer og harmonien for alvor fikk seg en knekk med Gashi og Bakke sin entre.

 

Det er vel best å satse litt på Jaiteh og Gashi fremover. Bakke virker som om han hoppet på englandstoget så fort muligheten byr seg, mens Andresen ser ut til å forsvinne. Men Bakke kan være grei å få brukt slik at Jaiteh kan modnes, for det trenger han. Holder ikke godt nok nivå enda.

 

Det virker uansett som det er en tikkende bombe som kommer til å eksplodere til høsten.

9071273[/snapback]

Kloke ord her, Dotten. Jeg leste et sted at Haugen mest sannsynlig ikke får så mye spilletid i Tromsø heller, men han vil kjempe om plass der.
Lenke til kommentar

Nesen skulle nok blitt, han kommer til å bli landslagsspiller. Etter min mening er han bedre enn Vaagan Moen. Sæternes var ikke god nok etter min mening.

 

*Nesen er Huseklepp, han ble kalt det når han var instruktør på Fyllingen fotballskole for noen år siden.

Lenke til kommentar

0-8 til Brann. Mot et walisisk joika-lag tydeligvis, men gøy lell, de trenger det etter alt bråket som har vært i det siste

 

Mål:

90' Björnsson

83' Solli

70' Sigurdsson

45' Winters

30' Winters

28' Helstad

17' Helstad

08' Winters

 

Største seieren i europa for Brann, btw :)

Lenke til kommentar

Brann e bedre uten seternæs. Winters og Helstad utfyller hverandre mye bedre. :p

 

Gashi spiller andrig alikevell så jeg ser ikke noen store bekymringer i det, huseklepp derimot syntes jeg er trist vil dra, men man kan jo ikke gi han spilletid bare forde han syter. Syntes han fikk vist seg litt i dag mot Stabæk.

 

Gle´der meg til å se "sjohus" ( hvet ikke hvordan det staves) i aksjon i tippeligaen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...