Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut til at det er totalt kaos, noe jeg egentlig fryktet. Tar og venter til i morgen, download day er ikke slutt før 19 i morgen, så jeg satser på at alt er i orden til i morgen.

Minner om tråden for Firefox 3 som finnes her. :)

Skrevet

Noen som vet om en add-on til Firefox 3.0 som viser overføringer i en egen fane slik som i Opera? Prøvde å google, men fant bare til Firefox 2.0.

Takker stort for svar. :)

Skrevet (endret)
Noen som vet om en add-on til Firefox 3.0 som viser overføringer i en egen fane slik som i Opera? Prøvde å google, men fant bare til Firefox 2.0.

Jeg bruker denne. kommer ikke i en egen fane, men en liten fane nederst på skjermen.

Fungerer glimrende.

Endret av O.J
Skrevet

Jeg bruker denne. kommer ikke i en egen fane, men en liten fane nederst på skjermen.

Fungerer glimrende.

Takk for tipset. Mye ryddigere enn standardmåten til Firefox i alle fall. :)

Skrevet

Hei noe sted jeg kan finne forrige versjon av FF?

Intalerte 3.0. Siden jeg sitter på skole pc for jeg ikke lagt til fks flashplayer som er blokka. så ma ha tilbake den eldre.

Der instalerer den plugins automatisk.

Skrevet
Har man først hatt dynamiske likevekter i to år, så nøyer man seg ikke med sirka-svar med det første. ;)

Forsåvidt enig, men i alkoholsammenheng er vel ca.-svar godt nok, før man deiser oppi litt ekstra. :p

Snedig spørsmål:

Hvordan får man backspace til å gi "Back" kommandoen i FF?

Må jeg legge inn et tillegg?

Skrevet

Det har alltid fungert sånn hos meg. Tror ikke man må gjøre noe spesielt bortsett fra å klikke musepekeren bort fra tekstbokser slik som denne jeg skriver i akkurat nå.

Skrevet (endret)
Hvordan får man backspace til å gi "Back" kommandoen i FF?

Må jeg legge inn et tillegg?

Man går over til Opera, som har både backspace og geniale musebevegelser for slikt.. ;)

Endret av toth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...