Gå til innhold

Svarte flekker i spill på X360!


Northland

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til noen svarte "firkanter" som dukker opp i forskjellige spill. Flimrer liksom litt over bilde. Merket det først i cutscene`ene i demoen av Dead Rising. Der det var egentlig merkverdig mye. Men har og nå sett samme flekkene i Splinter Cell: Double agent. Her er det ikke så mye, men begynner lure på om noe er galt..

 

Kan det ver xboxen blir for varm? Er dette et kjent problem? Eller er det helt vanlig?

 

Edit: Var vell litt snar med å poste denne. Skulle vell vert postet i spørsmål og svar tenker jeg..

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artifacts var det første jeg også tenkte på.. Da jeg har det problemt på pcen! :p Men det ligner ikke. Har egentlig heller ikke sjangs å ta bilde, siden det flimrer så fort. Konsollen står ganske åpent. Da jeg oppdaget problemet, sto konsollen oppreist oppå et bord. Nå ligger den under, men tviler sterkt på at den trenger mer luft en det den får nå.

 

Så lenge det ikke blir verre, får det vell heller bare vær sånn.. :p Det er ikke et veldig plagsomt problem enda hvertfall. Tenkte bare jeg kunne høre om noen ante noe..

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar

hehe, får ikke håpe det! Men, jeg får det kanskje også til og hørres verre ut en det er.. Har kun sett det i 2 spill, og i splinter cell er det ikke noe mye. Bare bitte litt av og til. Alle di andre spillene er helt fine. *prøver og gi seg selv litt håp* :whistle: Får håpe det ikke er noe alvorlig gale med boxen hvertfall! Kun tid kan vise! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...