Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg virkelig en bæsj-fantast?


Gjest Bæsj-fantast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med folk som liker små barn? Er dette også en fetish? Jeg mener da at folk som liker små unger er syke

7182110[/snapback]

 

Dette er en usaklig sammenligning som jeg forventer at folk kan holde seg for god for.

 

Å tenne på barn er noe helt annet, da det medfører at man må utnytte barn for å få utløp for seksualiteten sin.

 

Så lenge fetishen/seksualiteten er mellom to likestilte parter, mener jeg at det er helt OK.

Lenke til kommentar
Hva med folk som liker små barn? Er dette også en fetish? Jeg mener da at folk som liker små unger er syke

7182110[/snapback]

 

Dette er en usaklig sammenligning som jeg forventer at folk kan holde seg for god for.

 

Å tenne på barn er noe helt annet, da det medfører at man må utnytte barn for å få utløp for seksualiteten sin.

 

Så lenge fetishen/seksualiteten er mellom to likestilte parter, mener jeg at det er helt OK.

7182290[/snapback]

Enig med deg. Pedofili er heller ikke sykt, det er en legning, som homofili og heterofili.

Problemet er bare at det ikke er godtatt av samfunnet, og gjort ulovlig av autoriteter.

 

I mine øyne er ingenting sykt, da det bare handler om enkeltpersonens syn på saken, det være innenfor kultur og lignende.

 

For eksempel, vi i Norge synes det ikke er akseptabelt med tvangsekteskap mellom slektninger, mens det er helt vanlig i Midtøsten.

 

Er det da sykt? Tenk på det, folkens. Tenk på det.

Lenke til kommentar
Enig med deg. Pedofili er heller ikke sykt, det er en legning, som homofili og heterofili.

Problemet er bare at det ikke er godtatt av samfunnet, og gjort ulovlig av autoriteter.

 

I mine øyne er ingenting sykt, da det bare handler om enkeltpersonens syn på saken, det være innenfor kultur og lignende.

 

For eksempel, vi i Norge synes det ikke er akseptabelt med tvangsekteskap mellom slektninger, mens det er helt vanlig i Midtøsten.

 

Er det da sykt? Tenk på det, folkens. Tenk på det.

7182356[/snapback]

Interessant poeng. Det som oppfattes som normalt innenfor en kultur, kan være riv ruskende galt i en annen kultur. Hvorvidt noe er sykt/galt er opp til hver enkelt kultur å avgjøre, men det vil alltid være enkeltindivider som går imot flertallet og er uenige.

Lenke til kommentar
Diskusjonen om pedofili har jo vært oppe før. Hva ble vi enig om, at det er forskjell på de som bare sitter og er pedofile for seg selv, og de som er utøvende?

7183314[/snapback]

Ja. Men så var det kun et eksempel :)

Er han bæsj-fantast, så er det ikke sykt. Det er hans mening, og det skal folk respektere.

Lenke til kommentar

bæsj-fantast:

 

Hvis du drømmer om bæsj-sex, så er du syk. La oss kalle en spade for en spade. Det er ihvertfall ikke normalt å fantasere om å spise bæsj, eller smøre hverandre inn med det. Det er unaturlig.

 

Det er imidlertid ikke ulovlig å være syk. Og det syke du har med deg går jo bare ut over deg selv. Hvis jeg hadde vært i dine sko, bæsj-fantast, så hadde jeg gått til en psykolog og prøvd å få nøstet opp i hva som gjør deg slik. Noe fra barndommen som må bearbeides?

 

OBS. Det at jeg svarer deg med at du er syk, betyr ikke at jeg fordømmer deg eller synes du er dum etc. Helt fint at du tør å snakke om det. Men du stilte et ærlig spørsmål, og fortjener et ærlig svar.

Lenke til kommentar
Hva med folk som liker små barn? Er dette også en fetish? Jeg mener da at folk som liker små unger er syke

7182110[/snapback]

 

Dette er en usaklig sammenligning som jeg forventer at folk kan holde seg for god for.

 

Å tenne på barn er noe helt annet, da det medfører at man må utnytte barn for å få utløp for seksualiteten sin.

 

Så lenge fetishen/seksualiteten er mellom to likestilte parter, mener jeg at det er helt OK.

7182290[/snapback]

 

 

Det var ikke meningen å sammenligne trådstarter med en pedofil, men bare lurte på om det også kan kalles en fetish. Men ser at det har vært tatt opp før

Lenke til kommentar
bæsj-fantast:

 

Hvis du drømmer om bæsj-sex, så er du syk. La oss kalle en spade for en spade. Det er ihvertfall ikke normalt å fantasere om å spise bæsj, eller smøre hverandre inn med det. Det er unaturlig.

 

Det er imidlertid ikke ulovlig å være syk. Og det syke du har med deg går jo bare ut over deg selv. Hvis jeg hadde vært i dine sko, bæsj-fantast, så hadde jeg gått til en psykolog og prøvd å få nøstet opp i hva som gjør deg slik. Noe fra barndommen som må bearbeides?

 

OBS. Det at jeg svarer deg med at du er syk, betyr ikke at jeg fordømmer deg eller synes du er dum etc. Helt fint at du tør å snakke om det. Men du stilte et ærlig spørsmål, og fortjener et ærlig svar.

7183559[/snapback]

 

Det at du ber han om å oppsøke psykolog, viser jo at du faktisk dømmer personen (mener nå jeg). Alt man opplever er med på å forme en. Alle fetisher har oppstått av en grunn. Skal man gå til psykolog fordi man tenner på føtter, sko, fingrer osv også? Så lenge man ikke plages av fetishen selv, og det ikke plager andre, så mener jeg at man må få leve ut fantasiene sine akkurat så mye man ønsker, uten at noen skal foreslå at de tar seg en tur til psykolog.

Lenke til kommentar
bæsj-fantast:

 

Hvis du drømmer om bæsj-sex, så er du syk. La oss kalle en spade for en spade. Det er ihvertfall ikke normalt å fantasere om å spise bæsj, eller smøre hverandre inn med det. Det er unaturlig.

 

Det er imidlertid ikke ulovlig å være syk. Og det syke du har med deg går jo bare ut over deg selv. Hvis jeg hadde vært i dine sko, bæsj-fantast, så hadde jeg gått til en psykolog og prøvd å få nøstet opp i hva som gjør deg slik. Noe fra barndommen som må bearbeides?

 

OBS. Det at jeg svarer deg med at du er syk, betyr ikke at jeg fordømmer deg eller synes du er dum etc. Helt fint at du tør å snakke om det. Men du stilte et ærlig spørsmål, og fortjener et ærlig svar.

7183559[/snapback]

 

Det at du ber han om å oppsøke psykolog, viser jo at du faktisk dømmer personen (mener nå jeg). Alt man opplever er med på å forme en. Alle fetisher har oppstått av en grunn. Skal man gå til psykolog fordi man tenner på føtter, sko, fingrer osv også? Så lenge man ikke plages av fetishen selv, og det ikke plager andre, så mener jeg at man må få leve ut fantasiene sine akkurat så mye man ønsker, uten at noen skal foreslå at de tar seg en tur til psykolog.

7184329[/snapback]

Jeg fantaserer stadig om at en diger gorilla river av meg tissefanten og spiser den mens jeg ser på. Hva sier du? Har jeg komplekser? Er jeg psykisk syk? Burde jeg gå til psykolog? :ohmy:

 

DU DØMMER MEG!!!! Ingen skal få si til meg at jeg ikke er akkurat like frisk som deg. Nå må det bli slutt på at såkalt sterke mennesker dømmer oss som har noen få symptomer!

 

Seriøst, darkness|, du forstår vel urimeligheten i dette. Jeg velger å dra den litt langt ut, for å illustrere. Selv om noen opplagt har en forstyrrelse i seksualiteten sin, så er det å påpeke det lite lite å dømme vedkommende, som det er å dømme en som f.eks. sliter med depresjoner. Hvorfor er det så tabubelagt å gå til psykolog? Hvorfor er det et nederlag? Vi burde ha kommet så langt at det er greit å få hjelp hvis man sliter med noe i psyken. Like naturlig som å gå til legen hvis man sliter med noe i kroppen.

Lenke til kommentar
bæsj-fantast:

 

Hvis du drømmer om bæsj-sex, så er du syk. La oss kalle en spade for en spade. Det er ihvertfall ikke normalt å fantasere om å spise bæsj, eller smøre hverandre inn med det. Det er unaturlig.

 

Det er imidlertid ikke ulovlig å være syk. Og det syke du har med deg går jo bare ut over deg selv. Hvis jeg hadde vært i dine sko, bæsj-fantast, så hadde jeg gått til en psykolog og prøvd å få nøstet opp i hva som gjør deg slik. Noe fra barndommen som må bearbeides?

 

OBS. Det at jeg svarer deg med at du er syk, betyr ikke at jeg fordømmer deg eller synes du er dum etc. Helt fint at du tør å snakke om det. Men du stilte et ærlig spørsmål, og fortjener et ærlig svar.

7183559[/snapback]

Ja, og homofili? Det er vel ikke naturlig det heller. De burde ihvertfall oppsøke psykolog. De er syke de. Liker feil kjønn og greier. Sikkert noe fryktelig som skjedde i deres barndom hele gjengen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...