Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man jibber mye er kan det være behagelig å ha high backen rett opp. Da kan man tweake ut bena mer og setter bl.a. bs lip uten revert lettere. (klikk for random bilde av bs lip Han kisen her kjører enten goofy eller switch)

 

Du burde egentlig bare prøve deg frem. Sett den i midten, så kjører du 3-4 turer, sett den så skarpere/slakkere etter hva du mener er bedre. Det viktigste er at du kjører 3-4 turer før du justerer. Man trenger litt tid for å venne seg til noe nytt, en tur er ikke nok.

Lenke til kommentar

Det er aldri en dum ting å avpasse farten etter forholdene. Er det mye folk i bakken kan det være greit å ta det litt rolig.

 

Det kan jo tenkes du får kjeft fordi dansken ble skremt og engstelig, kanskje skjønte at han hadde gjort noe litt galt med å stoppe akkurat der, dessuten var han litt redd fordi ski/brett er en skummel greie når man er vant til flatland uten snø. Når du er stresset over mye nytt, kan tilbakemeldinger fort komme ut som kjeft.

 

Jeg synes alle bare skal være venner. Det er mange søte dansker på afterki, det er lite vits å bli uvenner med noen som kanskje er i familien deres.

Lenke til kommentar

Orker ikke stresse med å få kvalitetstid i bakken i påsken sjæl, bedre å sette seg ned med en pils og lade opp til afterski :D

 

Har jo tross alt 50-60 dager på snø i år, så begynner å kjenne at man snart er mettet for sesongen også, selv om man sikkert setter seg ned og gråter helgen etter det stenger :p

 

 

 

Men været lover jo ikke akkurat bra hittil da; yr.no

Lenke til kommentar

mamma hentet snowboardet mitt "ferdig" fikset i oslo i dag.

jeg ga klar beskjed om at de ene skruehullet ytterst på brettet var øderlagt. Og de sa de hadde fikset det, men det er faen meg ikke gjort en dritt med det! :@ det finns ikke gjenger der!!!!!!!! Har ikke snowboard til påskeferien!!!!!! :'( :'(

Det var et Burton twin brett, og det var Burton som "fikset" det. -.-

Endret av langskalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...