Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

oh damn :D Hvor er det hend i parken? Har så vidt vært i parken på trysil selvom vi har hytte der :p

 

Det er rett under henget, til venstre i parken :)

 

Jøss, det der ser deilig ut! Ja, det likner litt på parken i varingskollen

 

Var deilig ja, bildet var tatt i går morges, og det har snødd MASSe de to siste dagene i tilegg :)

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring, kan egentlig ikke uttale meg om det.

 

Men jeg liker ikke at de ljuger rett foran trynet mitt om YES deres. De skal ha påstått at YES brett skulle være billigere enn andre brett, det er derfor de kommer med YES. Også de føler at produksjon av brett er mye av det samme, så de vil være unike og lager noe nytt. Derfor kommer de på ideen av YES. Jeg skal ha hørt noe annet enn det, de skal visstnok ha lagt brett i burton brettfabrikk.

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring, kan egentlig ikke uttale meg om det.Men jeg liker ikke at de ljuger rett foran trynet mitt om YES deres. De skal ha påstått at YES brett skulle være billigere enn andre brett, det er derfor de kommer med YES. Også de føler at produksjon av brett er mye av det samme, så de vil være unike og lager noe nytt. Derfor kommer de på ideen av YES. Jeg skal ha hørt noe annet enn det, de skal visstnok ha lagt brett i burton brettfabrikk.

Slik jeg har forstått det finnes det bare en håndfull brettfabrikker der ute. En del modeller fra Burton, Forum, Sims (back in the day), Salomon og K2 lages f.eks. på samme fabrikk, av samme folk. Så at YES lages på en fabrikk brukt av andre sjokkerer meg ikke veldig.

Det jeg leste i et intervju med Solberg var at YES er en slags protest mot alle nei-menneskene som har dukket opp i snowboard etter at sporten ble komers, noe som egentlig er klinkende likegyldig for meg da jeg bare ønsker et artig parkbrett. Men det du sier om prisen er sant, de skulle legge seg på en budget linje som Pep Fujas gjorde med sine Fujatives. Med 5999,- for en plate har de nok bommet på det.

Lenke til kommentar

Ja, da burton love brettet mitt knakk. Begynte jeg å vurdere deres brett, ble sjokket da jeg så pris på deres brett. Så jeg gikk for DC PBJ brett istedenfor, har ikke angret ett sekund. Fikk prute brettet litt ned til 3600kr, tror ikke at jeg kan klage på prisen akkurat :p I forhold til YES med 6000kr for et brett.

 

 

JiGGe, var det fett å chille der? Bildet ser kult ut ;)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ja, da burton love brettet mitt knakk. Begynte jeg å vurdere deres brett, ble sjokket da jeg så pris på deres brett. Så jeg gikk for DC PBJ brett istedenfor, har ikke angret ett sekund. Fikk prute brettet litt ned til 3600kr, tror ikke at jeg kan klage på prisen akkurat :p I forhold til YES med 6000kr for et brett.

 

 

JiGGe, var det fett å chille der? Bildet ser kult ut ;)

 

Var utrolig kult der. Har ikke stått i varing på 3-4 år har bare vært i Kongsberg og Svarstad de siste årene Så en skikkelig park gjorde seg nå :)

 

Jeg hører ofte at burton brett knekker, er det ett kjent fenomen?

Har selv Rome Artifact, jeg er stor fornøyd med plata. Neste brett blir nok Rome eller DC.

Lenke til kommentar

Nitro er fett uansett :p Selv om jeg har aldri prøvd. Men er brettet ikke et frikjøringsbrett?

 

 

 

 

 

Er det dumt av meg å bli med NM i varingskollen om to uker? Treneren i klubben min presset meg litt at jeg burde bli med og jeg ga etter.. Tror at jeg kommer nok til å bæsje på leggen. Kan jo ikke mer enn 540, og det er ikke stabilt engang.

Lenke til kommentar

Er det dumt av meg å bli med NM i varingskollen om to uker? Treneren i klubben min presset meg litt at jeg burde bli med og jeg ga etter.. Tror at jeg kommer nok til å bæsje på leggen. Kan jo ikke mer enn 540, og det er ikke stabilt engang.

 

Uansett en erfaring rikere. Tror ikke jeg hadde gjort det. Men jeg setter nok ikke 540 på bigjumps heller.

 

Men du har jo ingenting å tape da :)

Lenke til kommentar

JiGGe, ikke bigjump ;) Hopp nr to fra venstre, hoppet som ligger siden av det største hoppet(BigJump på 17m). Hoppet er ca 10-11m.

 

 

ing-cognito, er det slopestyle? :O Treneren snakket bare om et hopp.

Uansett jeg er en noob, kan bare bs 1, bs 3, fs 1, fs 3, fs 5 og... Ja det var det. Med indy og tail grab.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

JiGGe, ikke bigjump ;) Hopp nr to fra venstre, hoppet som ligger siden av det største hoppet(BigJump på 17m). Hoppet er ca 10-11m.

 

 

ing-cognito, er det slopestyle? :O Treneren snakket bare om et hopp.

Uansett jeg er en noob, kan bare bs 1, bs 3, fs 1, fs 3, fs 5 og... Ja det var det. Med indy og tail grab.

 

Bli med!! :) Det høres gøy ut. :) Dan trenger ikke alltid å delta for å vinne! :)

Er gøy å bare være med på arrangementer også! :) Så kan du se på hvor høyt lista ligger og strekke deg deretter? ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...