Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, har lest litt rundt om kring og virker som om man er uenige hvor godt det fungerer. Noen som har prøvd? Tenker på å kjøpe brettet til Husee, og da vil jeg beholde mine Forum-bindingene mine. Har aldri hatt Burton-brett, men mykheten på dette virket veldig digg for å leke i parken!

 

Det ble ny side nå, så vennligst se innlegget mitt på forrige side

Lenke til kommentar

Hmm, har lest litt rundt om kring og virker som om man er uenige hvor godt det fungerer. Noen som har prøvd? Tenker på å kjøpe brettet til Husee, og da vil jeg beholde mine Forum-bindingene mine. Har aldri hatt Burton-brett, men mykheten på dette virket veldig digg for å leke i parken!

 

Det ble ny side nå, så vennligst se innlegget mitt på forrige side

 

personlig så syns jeg den channelgreia ser litt dårlig ut i det heletatt jeg! ;) ser jo ut som det sitter jævlig dårlig liksom.. :S men det er jo mange pro folk som kjører med det, så kan jo ikke være bare crap heller da! :p

Lenke til kommentar

Hei, klærne mine er ødelagt. Er på utkikk etter tightpants alà Holden til en god pris, rakk desverre akkurat ikke å kjøpe fra junkyard.no da de hadde knallpriser. Butikker i Oslo som selger dette? Airblaster? Pris må helst være under 1000 spenn, eller så lav som mulig.

 

Og hvordan er det med å feste "vanlige" bindinger på dette Burton-brettet? Brettet mitt er også nemlig knekt -.-

Har en kompis som kjører Burton Love, har ikke hørt ham klage på channel greiene. Men, av hva jeg har hørt funker det best med EST bindinger - retrodisken kan være litt jalla. Skal høre hva han mener neste gang jeg møter ham (antakelig i morgen).

 

Ps. Det skrives forresten «à la». Ds.

Endret av cbastus
Lenke til kommentar

Kjøpte nytt brett, burton custom v rocker 156 cm. Den går litt lenger opp enn haken (jeg er 170cm og veier 65 kg) og den ser veldig stor ut. Lurer på om jeg ikke burde ha kjøpt et kortere brett, 151 cm kanskje. Usikker på om den er noe å leke med...

Noen som har input?

Lenke til kommentar

For pudder og pist er 156 greit til deg, om du kjører park med fokus på små-medium hopp og jibbing kunne du gått ned til 154-ish.

 

Jeg er 182cm/75kg og har kjørt 151, 155, 156, 157, 161. Jeg trives best på 157/156 deromkring, men til rails var 155 helt suverent da kortere brett er litt mykere. Merk forøvrig at de fleste brett får 2-4cm smalere stance når de går under 156, så om du liker å stå med bena brett er det greit å holde seg over 155.

Lenke til kommentar

Kult bilde! Men siden det ikke er noen referanse punkter er det litt vanskelig å vite hvor høyt personen på bildet går. feks.

 

Tok noen bilder før påsken av Kim Andre Eliassen og Knut Eliassen:

post-111136-1271349329,3971_thumb.jpg

 

post-111136-1271349421,3055_thumb.jpg

 

Var i regi av en fotoworkshop, derfor mye kidz i på ene bilde... :/

Lenke til kommentar

Kult bilde! Men siden det ikke er noen referanse punkter er det litt vanskelig å vite hvor høyt personen på bildet går. feks.

 

Tok noen bilder før påsken av Kim Andre Eliassen og Knut Eliassen:

post-111136-1271349329,3971_thumb.jpg

 

post-111136-1271349421,3055_thumb.jpg

 

Var i regi av en fotoworkshop, derfor mye kidz i på ene bilde... :/

 

var ikke noe høyt.. :p rundt to meter.. :p hoppet over en som stod på huk.. xD

 

fett det bilde på rainbowrailen! :p

Lenke til kommentar

Kult bilde! Men siden det ikke er noen referanse punkter er det litt vanskelig å vite hvor høyt personen på bildet går. feks.

 

Tok noen bilder før påsken av Kim Andre Eliassen og Knut Eliassen:

post-111136-1271349329,3971_thumb.jpg

 

post-111136-1271349421,3055_thumb.jpg

 

Var i regi av en fotoworkshop, derfor mye kidz i på ene bilde... :/

 

Slutt å kall meg kid a :p Regner med at du er like gammel som meg. Jeg som står til høyre på det første bildet

Lenke til kommentar

Kult bilde! Men siden det ikke er noen referanse punkter er det litt vanskelig å vite hvor høyt personen på bildet går. feks.

 

Tok noen bilder før påsken av Kim Andre Eliassen og Knut Eliassen:

post-111136-1271349329,3971_thumb.jpg

 

post-111136-1271349421,3055_thumb.jpg

 

Var i regi av en fotoworkshop, derfor mye kidz i på ene bilde... :/

 

Slutt å kall meg kid a :p Regner med at du er like gammel som meg. Jeg som står til høyre på det første bildet

den rainbowrailen er egentlig syykt digg. :p så ikke at det var hafjell før nå.. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...