Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, kom til varingskollen eller tryvann. Jeg kan godt prøve å lære deg det. Har nemlig tatt instruktørpapir :)

lære meg å spinne litt? :) jeg er bare 16 da men! ;P har satt 540 i år! :p fs! :p setter 3 med tail ganske lett.. :p men ikke på stooore hopp! :p

klarer ikke bs spinn annet enn på bakken uten hopp! xD

Lenke til kommentar

BS er faktisk lettere å spinne enn FS, selv om FS er som regel mer behagelig :) Tror at du klarer det etter et par forsøk, det lover jeg deg! Du må bare bryte ned det psykiske ved å spinne med rygg til. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

BS er faktisk lettere å spinne enn FS, selv om FS er som regel mer behagelig :) Tror at du klarer det etter et par forsøk, det lover jeg deg! Du må bare bryte ned det psykiske ved å spinne med rygg til. Hvis du skjønner hva jeg mener?

skjønner! :p men det jeg sliter med er at jeg pleier å gå ut i corck når jeg skal spinne bs! :S :O gikk rett på trynet sist jeg prøvde, fordi jeg kommer ikke nedigjenn kan man si! ;P xD

Lenke til kommentar

Hehe, kom til varingskollen eller tryvann. Jeg kan godt prøve å lære deg det. Har nemlig tatt instruktørpapir :)

hadde vært knall å kjøre med noen og plukke opp litt tips.. fleste jeg kjenner står på ski eller har nettopp begynt med brett :) klarte å lande en bs3 for 8år siden hehe men etter det så sto jeg ikke på 5år og siste 3 har vært par turer i året.. så prøver å lære meg å hoppe vanlig samt litt bokser der de er.. føler at jeg feiger litt ut når jeg begynner å tenke på spins :blush: bor i oslo så tryvann eller varingskollen hadde vært skikkelig supert :thumbup:

Lenke til kommentar

BS er faktisk lettere å spinne enn FS, selv om FS er som regel mer behagelig :) Tror at du klarer det etter et par forsøk, det lover jeg deg! Du må bare bryte ned det psykiske ved å spinne med rygg til. Hvis du skjønner hva jeg mener?

skjønner! :p men det jeg sliter med er at jeg pleier å gå ut i corck når jeg skal spinne bs! :S :O gikk rett på trynet sist jeg prøvde, fordi jeg kommer ikke nedigjenn kan man si! ;P xD

Mulig du har tyngden litt feil over plata. Har man litt mye vekt på bakbenet i utgangen av hele rotasjoner (3, 7, 10) lander man ofte bakpå. For halve rotasjoner (1,5,9) er det omvendt, har du for mye tyngde over forbenet havner du ofte bakpå i landingen.

 

Hehe, kom til varingskollen eller tryvann. Jeg kan godt prøve å lære deg det. Har nemlig tatt instruktørpapir :)

hadde vært knall å kjøre med noen og plukke opp litt tips.. fleste jeg kjenner står på ski eller har nettopp begynt med brett :) klarte å lande en bs3 for 8år siden hehe men etter det så sto jeg ikke på 5år og siste 3 har vært par turer i året.. så prøver å lære meg å hoppe vanlig samt litt bokser der de er.. føler at jeg feiger litt ut når jeg begynner å tenke på spins :blush: bor i oslo så tryvann eller varingskollen hadde vært skikkelig supert :thumbup:

Det er et eget team som kjører i Tryvann, "Team Peligroso". De har alderspenn fra 18-35 og kjører stort sett for å ha det gøy samt bli bedre. De møtes på tirsdager, og så vidt jeg har forstått er det et sentralt tema for hver tirsdag, rail, spinn, pipe osv. Ser ganske artig ut. Sjekk ut Team Peligroso på Facebook eller www.teampeligroso.com.

Lenke til kommentar

Herlig!!! Kjører du nå sent om morgen? Da skal jeg si at jeg misunner deg fælt

 

 

Satser på at du skjønner jeg kjørte dagen som nettopp hadde vært ;)

 

Herlig dag i Trysil i dag.

 

-6 og strålende sol :D

pleier du å kjøre i trysil? :O :D

 

Jepp, har vel 2-4 dager i uken der oppe!

Blir en og annen schredd ettersom hvor man er i landet ;)

Lenke til kommentar

Herlig dag i Trysil i dag.

 

-6 og strålende sol :D

 

ey, jeg var og i trysil igår :p

Åssen tøy hadde du på?

Kanskje jeg så deg eller omvendt, jeg har hvertfalt en blå jakke og sort bukse med sort/rød lue og oakley briller med "speil" glass

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Halla!

Har aldri sett denne tråden før (så mye jeg ikke har sett her, hehe). Selv kjører jeg en god del snowboard. Kjører en god del hundre timer gjennom en sesong.

Har jobbet på brettbutikk i et år før også :thumbup:

Da kanskje du har et råd til meg! :) burton Twin eller Nitro T1? :p kjører park.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...