Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Lurte på, hvordan trener folk i off season?

Har lyst til og være litt forberedt til vinteren kommer, den er jo rett rundt hjørnet nå..

 

Jeg lurte på det samme, logget meg på bare for å spørre om det :O

 

Antar de fleste bare er aktive om sommeren; sykling, svømming, sommer-boarding, lek på strand. Men hvis man ikke er vant til å snurre er jo det beste trampoline? Personlig skal jeg leke mye på trampoline fordi etter flere år med snowboard kan jeg ikke basic rotations, flips eller noe som helst D:

Jeg løfter også vekter et par ganger i uken, veldig slapt i forhold til før men trenger ikke noe super-spesiell trening i forhold til min skill-level. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en trampoline i hagen, og tokk et gammelt brett dro av stålkanter (ikke så lett som jeg trodde det skulle være) og hopper litt med det, men aner ikke hvor relevant det er til bakken, det er jo veldig anderledes med tanke på sats, man kanskje det hjelper på balangse i luften?

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar

Lurte på om det er noen som eier lic techs skate banana her? Tenkte å gå til innkjøp av det før vinteren slår til, og må nesten vite hvilke bindinger som er gode. Tenkte litt på rome 390 eller union eller flux. Så at mange var fornøyd med de. Noen forslag?

 

 

Jeg har to kamerater som har skatebanana brettet, og de forguder det. Ingen av dem var trygg på 3`er før de fikk brettet, og nå sitter den hver gang for begge.

Jeg prøvde det en tur, og fikk ikke helt dreisen på det, følte jeg aldri fikk tak med stålkantene, men det er vel mye en vanesak kanskje.

 

Bindinger har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...