Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boardercross har det ikkje vore på Voss dei siste par åra, og det har nok ikkje vorte laga so langt. På Slettafjellet er det sju railar, men om det er laga nokon hopp der endå veit eg ikkje. For halvanna veke sida var det einaste hoppet å finne på Myra, ved sida av storslalomløypa. Du vil sjå det når du tek ekspressheisen opp, det ligg ved sida av eit lite skitrekk.

 

«Offpisteløyper» er ein motsetnad i seg sjølv, då «offpiste» tyder utanfor løypene ...

Lenke til kommentar

Hoppet ved tallerkentrekket på voss er jo elending, det er fult av stein i både hoppet, landingen og gappet om du er uheldig å lande der. Noe man kansje gjør fordi kickeren er altfor liten i forhold til gappet og landingen er skjev.

 

De ha 4 rails på slettafjellet, men de er rustne og fæle, lugget skikkelig på flatdown railen, flat railen funket greit. Har ikke prøvd de andre enda.

 

Offpist er sheriff når snøen er til for det, akkuratt nå vil eg ikke anbefale det.

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe nye burton sko og brett. hvilke butikker er det som selger burton, gjerne i oslo? og noen som har begynt med noe salg?

7847085[/snapback]

 

Du får Burton i vanlige sportsbutikker, kanskje ikke verdens beste utvalg, men bare for å ha sagt det så selger de det

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nettopp kjøpt nye Snowboard Goggles! :) Kjøpte de hos Snowboardshop. Utrolig service! Fikk rabatt :p

 

Imorgen skal det kjøres. Nettopp snødd mye her, så blir kos.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
*Misunnelig*...

 

Hvilke goggler er det?

7862094[/snapback]

 

 

Ehm, ja Goggles. Vet ikke hvorfor jeg skrev det :p

 

Dragon DX har jeg kjøpt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nice! "Neon" orange?! :p

7862629[/snapback]

 

Har du testet Dragon DX? Vet du om det er noe bra? Eventuelt om noen som har de?

 

Nei, tok svart. De hadde bare svart, grå og rød.

 

Har du bilder av "neon" orange? Så jeg får se hvordan de ser ut. Hvis de er stilig, så angrer jeg sikkert mye på at jeg kjøpte svart :p Men kjøpte bare med gjennomsiktig glass. Tror jeg skal bytte til speilglass. Mye tøffere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...