Gå til innhold

Julebrusen har kommet

Mbang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er i midten av oktober, og vi finner allerede julebrusen i butikkhyllene. Selv jobber jeg på Meny og har opplevd det største prisdumpet av en vare hittil! En halv liter koster 9,90.-+pant, mens en 1,5l av samme type brus koster kun 5,90,- + pant. dette gjøre at enhetsprisforskjellen er på ca. 4x! :hmm:

Men whatever! nå er brusen her, er det noen andre enn meg som har smakt den enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror ikke JBK har forandret standpunkt siden sist, for å være helt ærlig ...  :p

7102403[/snapback]

Hehe. Nei Aass bryggeri har vel god årgang hvert år, eller ?

Skrevet
Ja, det er i midten av oktober, og vi finner allerede julebrusen i butikkhyllene. Selv jobber jeg på Meny og har opplevd det største prisdumpet av en vare hittil! En halv liter koster 9,90.-+pant, mens en 1,5l av samme type brus koster kun 5,90,- + pant. dette gjøre at enhetsprisforskjellen er på ca. 4x! :hmm:

Men whatever! nå er brusen her, er det noen andre enn meg som har smakt den enda?

7099067[/snapback]

det er ikke bare julebrusen som er kommet, i går så jeg pina med julemarsipan, allerede nå. har ikke smakt den brusen der nei, men jeg liker godt en annen som er på glassflaske og er rød. Husker ikke helt hvilken det var igjen.

Skrevet
Ingen over, ingen ved siden! Bare under.

Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D

Enig! Grans julebrus er bare Eventyrbrus med ny etikett.

Skrevet

Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D

Enig! Grans julebrus er bare Eventyrbrus med ny etikett.

7103150[/snapback]

Jepp! Men vi foretrekker glassflaska da ;)

Skrevet

7102320[/snapback]

Den er nam!!

Men jeg liker også AASS Julebrus :)

Skrevet

7102320[/snapback]

Denne er den beste ja, likte rød best før, men fant ut at samboeren min hadde rett når hun sa at brun julebrus var best

Skrevet

Grans sin jule brus er best ! uuansett! :D

Hansa sin er ikke like god .

Men coca-cola sin jule brus den er så sinsykt dårlig , jeg klarer ikke engang å ta en slurk av den!

Skrevet

Ingenting! Nei, ingenting! Absolutt ingenting slår Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri. Smakte årets edle dråper nå nettopp, men fra glass og ikke glassflaske. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...