Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St-Cruz: Hadde kanskje vært bedre med Santa Cruz elns:P Bindestreken ødelegger mye. Fet å ha St.et-eller-annet, men ikke Cruz. Klinger ikke så bra hos meg. 3/10

######: Jeg leser det for en eller annen grunn på norsk [seromak] og det sier meg ingenting. Det er ikke et bruker navn som jeg kommer til å huske veldig lenge, men avataren din redder deg litt. Den sier meg at karakteren i avataren er ##### og da er alt litt bedre. :p 6/10

Skrevet

#####, er noe fengende i det nicket.

Er noe som gjør at jeg liker det, vet ikke helt hva da men:P

7/10

Edit:Gaston, minnet meg om en tegneseriefigur.

Ikke så fengende dog.

5/10

Skrevet

gstavdal: første bokstav i fornavnet og hele etternavnet vil jeg tro, noe som ikke funker så fint her, fordi det kan ikke uttales som et helt ord. Et helt ordinært nick man ikke har så lenge i tankene.

4/10

Skrevet (endret)

Er det ikke litt for mange av dem? "Få din XXX vurderet!"

men skal ikke hoppe av sporet

Jan-Erik

vanlig navn, lett å kjenne igjen. Minner meg dessverre på min EX-viserektor, ikke noe hyggelig :p

7/10

Skarstad

etternavn til en kul fyr, navnet er originalt. Ikke jensen, hansen osv.. Liker navnet, det klinger bra..

9/10

Endret av Fox
Skrevet (endret)

Fox: Litt kjedelig, men likevel kjapt og enkelt. 5/10.

Edit: Solid: Samme navn som et eller annet fotballag, men allikevel enkelt og greit. 7/10.

Endret av Dimanche
Skrevet (endret)

Lofnes minner meg om "loffnes". Det har du sikkert hørt 500 ganger før, men jeg syns det var morsomt. :) Ble glad da jeg leste det. 10/10

(Dimanceh er fransk og betyr lørdag)

Endret av Peprepupp
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...