Gå til innhold

Hva spiser jenter som bor alene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et veldig godt spørsmål. Det bodde en jente på en av hyblene her i huset i ca to måneder, og jeg så henne lage mat maks en gang. (Vi som bor her deler kjøkken). I forrige uke flyttet det inn en ny jente, og jeg har fortsatt ikke sett henne lage seg mat eller spise noe. Kanskje jenter som bor alene ikke spiser, ikke vet jeg...

Lenke til kommentar

Et av verdens store mysterier :D

 

neida, jeg bor alene og spiser...tatatata: helt vanlig mat!

Sjeldent jeg spiser middag hjemme, kjedelig å lage mat kun til seg selv. Men, de gangene jeg spiser middag hjemme så kan det gå i Fjordlands, potetmos, kylling, pasta, nudler, take-away etc..

 

Ikke så veldig spennende akkurat:P

Lenke til kommentar

Taco, pølse og potetmos, lasagne, koteletter og pommesfrites, kylling og pommesfrites, lapskaus, gryterett, spaghetti med kjøttdeig, hjemmelaget pizza, tomatsuppe, rundstykker med krydderskinke. Det var vel det.

 

Nå holdt jeg faktisk på å glemme det viktigste: Nr 11, Pepper Steak, fra Peppes Pizza.

 

I starten lagde jeg ofte middag. Jeg trodde faktisk at tråden skulle handle om mine tanker rundt det hele med å bo alene og være jente. Jenter har faktisk et problem med dette. Hvorfor? Fordi jenter generelt sett spiser mindre porsjoner enn gutter, og alt av mat blir for store porsjoner.

Lenke til kommentar
I starten lagde jeg ofte middag. Jeg trodde faktisk at tråden skulle handle om mine tanker rundt det hele med å bo alene og være jente. Jenter har faktisk et problem med dette. Hvorfor? Fordi jenter generelt sett spiser mindre porsjoner enn gutter, og alt av mat blir for store porsjoner.

7122159[/snapback]

Luksusproblem. Spiser jeg én fjordlands-porsjon blir jeg ikke mett, men to stk klarer jeg ikke.

Lenke til kommentar
I starten lagde jeg ofte middag. Jeg trodde faktisk at tråden skulle handle om mine tanker rundt det hele med å bo alene og være jente. Jenter har faktisk et problem med dette. Hvorfor? Fordi jenter generelt sett spiser mindre porsjoner enn gutter, og alt av mat blir for store porsjoner.

7122159[/snapback]

Luksusproblem. Spiser jeg én fjordlands-porsjon blir jeg ikke mett, men to stk klarer jeg ikke.

7123118[/snapback]

 

Luksusproblem ja.. Poser og bokser med 4-6 posjoner betyr som regel 2-3, og av og til 1 ;)

Lenke til kommentar

Jenter lever i utgangspunktet ikke på mat som menneskene gjør. De henter sin næring fra knust kjærlighet og seksuelle fantasier, og jo flere gutter de får forført jo bedre. De som ikke klarer dette blir nødt til å spise vanlig mat, noe de ikke tåler særlig bra. Som regel legger de på seg kraftig, noe som fører dem inn i en ond sirkel. Denne oppdagelsen førte til en såkalt "kartesiansk vending" i synet på kvinners overvekt, da svaret på et høna-og-egget-spørsmål som tidligere ble tatt for gitt, viste seg å være det stikk motsatte.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jenter lever i utgangspunktet ikke på mat som menneskene gjør. De henter sin næring fra knust kjærlighet og seksuelle fantasier, og jo flere gutter de får forført jo bedre. De som ikke klarer dette blir nødt til å spise vanlig mat, noe de ikke tåler særlig bra. Som regel legger de på seg kraftig, noe som fører dem inn i en ond sirkel. Denne oppdagelsen førte til en såkalt "kartesiansk vending" i synet på kvinners overvekt, da svaret på et høna-og-egget-spørsmål som tidligere ble tatt for gitt, viste seg å være det stikk motsatte.

7123169[/snapback]

 

 

Den var bra, forklaeer en hel masse

Lenke til kommentar

Hvis vi går 50 år tilbake i tid kunne alle jenter lage mat, nå kan ingen det (nesten hvertfall).

 

Dette er nok et fenomen som er godt kjent vil jeg tro. Man har jo Jenter som spiser bomull istedenfor ordentlig mat.

 

Men jeg tviler på at det er representativt for unge jenter idag, de fleste har vel et greit kosthold. Det er vel knapt noen som har et godt kosthold når de bor på hybel.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Spiser det jeg har lyst på da jeg har lyst på det.Om lommeboken gir sitt samtykke. :dribble:

 

Noen favoritter:Taco.Pizza.Pai.Biff med godt følge.Lofotens fiskesuppe.

Fiskegrateng.Fiskepinner.Ovnsbaktlaks.Ostesmørbrød.Rekecoktail.Koteletter.

Toros Risengrøt.Tomatsuppe.Kjøttkaker med kålstuing.

 

Kålrabimos kan jeg gaffle i meg som ett frittstående måltid.Uten tilbehør.

Selv om maven min ikke tillater meg og være særlig sosial det nærmeste døgnet.:blush:

Endret av asoris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...