Phera Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Tenkte han skulle fortere frem i lvl jeg, men og han skal gå fra bonfire til bonfire på en RP server kan mount være kjekkt. Skaff deg en sprint trinket og speed på sko. EVT egene løpe sko 7092798[/snapback] Har sko med 3agilty -3stamina , men merker ikke noe mere fart med di 7092834[/snapback] Du må få tak i en enchanter som enchanter dem så det går fortere. 7092892[/snapback] hva er en enchanter da. for og spørre litt dumt... og hvor finne e han/den ?
Theoneask Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Enchanter er eit yrke personer kan lære seg. Du skriver t.d i trade channel: LF enchanter that can make extra speed on boots, el noke sånt. For å spør veldig dumt? Kor sakte går du eigentleg? Du har vel ikkje trykt på / sånn at du går veldig seint.
Cannabiskopen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Tenk hvis? Neida, Minor Running Speed på boots er heldigvis ikke en av de dyreste enchantene der ute, så det skal nok gå bra hvis du har så stor trang for å gå fortere.
Phera Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Tenk hvis? Neida, Minor Running Speed på boots er heldigvis ikke en av de dyreste enchantene der ute, så det skal nok gå bra hvis du har så stor trang for å gå fortere. 7093074[/snapback] koster da?
Cannabiskopen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Tja, noe sånt noe ja. Kommer så klart ann på server.
Caddy Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Tenkte han skulle fortere frem i lvl jeg, men og han skal gå fra bonfire til bonfire på en RP server kan mount være kjekkt. Skaff deg en sprint trinket og speed på sko. EVT egene løpe sko 7092798[/snapback] Har sko med 3agilty -3stamina , men merker ikke noe mere fart med di 7092834[/snapback] Du må få tak i en Blacksmith som enchanter dem så det går fortere. 7092892[/snapback] Blacksmith som enchanter....? Og ja, det er kjedelig å gå... Men når du først får mount, skulle du ønske den var epic. (ennå kjappere) Endret 18. oktober 2006 av Caddy
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Er jo ikke så mye vits å enchante skoene dine, for de bytter du nok ut ganske kjappt på så lav lvl, og du merker ikke så mye forskjell.
Energi Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Der ser dere, drit i hest og andre griser for å kaste bort tid på Q. Drep i en sirkel og kun det, drit i alle Quest. Det er den kjappeste måten. Tiden du bruker på levere ett Q kunne du fått masse xp med dreping. Mange sier at det ikke lønner seg for di dem er så uberkjappe på thootbot eller kan Questene. men en eller annen gang kommer du til å løpe ett sted uten xp for å levere ett Q. Eller gå forbi ett dyr for å drepe det bak som er ett Q item. På min prest som var den eneste jeg levelet sånn først til 60 uten yrker skjekket jeg /played på når jeg drepte ragnaros da med 6 T1 og det var 9 dager og noen min. Hvor kjedelig er det å bare grinde? Helt ulidelig syns nå jeg. Kjappeste til lvl 60 jeg har sett er vel 4dager 20 timer. Dette er en kar som lvler opp fortest mulig når en ny server starter. Han sier at det går raskest ved å gjøre utvalgte quest runder i hvert område. Til trådstarter: Ikke kast bort penger på speed enchant på skoene dine nå. Såfremt du har karakteren din på "spring" bør du bli vant med at det går såpass sent. Hvis ikke, finn et annet spill - tror da ikke dette er noe for deg....
Mrs Hatta Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Questing funker det. Ta en del oransje quester så funker det fett. Nok XP i det. Gå mye i instances, få en del XP der. Kommer deg fort til 40 da, så ikke noe stress =) Som LVL 20 er du dømt til å måtte springe selv uansett. Om du LVLer tregt er det kjipt å drive å springe rundt. Men du kan farme som F. Er ikke så kjipt som folk skal ha det til Endret 18. oktober 2006 av Mrs Hatta
flippant Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vet ikke om du har spilt slike spill før, men det siste du bør gjøre som en ny spiller er å powerlevelle deg selv opp. Jeg vet hvor frustrerende det er å tasse avgårde i sneglefart før man blir level 40 (bare 47 selv). Blizzard har lagt ned mye arbeid i dette spillet, og det finnes mange perler før du blir level 60. Så fort du blir level 60 og vil ha PVE progresjon innebærer dette flere timer du må sette av flere kvelder i uken. Før du er level 60 kan du ta det litt hist og pist. Kos deg! Det er ingen vits i å utelukkende fokusere på å bli level 60. Om du tror du skulle føle at du er en bedre spiller bare du blir level 60, kan jeg trøste deg med å si at så fort du når max level - ihvertfall om du gjør det fort - vil du bare være en skygge utstyrsmessig i forhold til de som har vært level 60 lenge og bare raider. Det hersker en utbredt utstyrselitisme blant de aller fleste level 60s på servere, og som warrior - en av de classene som forbedrer seg mest med utstyr - vil du ikke ha særlig stor sjanse for å komme med i det "gode selskap" uten å bruke tid og energi på å forbedre characteren og evnene dine. Du lærer ikke å tanke i instancer uten å ha gjort det for eksempel, og det vil være hovedoppgaven din videre i spillet. Det er gørrlett å levelle i dette spillet, så bare ta det i et tempo du føler er behagelig. Husk at det koster en 80-90 gull å kjøpe hest, og dette er penger du ikke har helt uten videre når du blir level 40. Husk også å logge ut i store byer så du får "rested" XP bonus til neste gang du spiller
gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg vet ikke om du har spilt slike spill før, men det siste du bør gjøre som en ny spiller er å powerlevelle deg selv opp. Jeg vet hvor frustrerende det er å tasse avgårde i sneglefart før man blir level 40 (bare 47 selv). Blizzard har lagt ned mye arbeid i dette spillet, og det finnes mange perler før du blir level 60. Så fort du blir level 60 og vil ha PVE progresjon innebærer dette flere timer du må sette av flere kvelder i uken. Før du er level 60 kan du ta det litt hist og pist. Kos deg! Det er ingen vits i å utelukkende fokusere på å bli level 60. Om du tror du skulle føle at du er en bedre spiller bare du blir level 60, kan jeg trøste deg med å si at så fort du når max level - ihvertfall om du gjør det fort - vil du bare være en skygge utstyrsmessig i forhold til de som har vært level 60 lenge og bare raider. Det hersker en utbredt utstyrselitisme blant de aller fleste level 60s på servere, og som warrior - en av de classene som forbedrer seg mest med utstyr - vil du ikke ha særlig stor sjanse for å komme med i det "gode selskap" uten å bruke tid og energi på å forbedre characteren og evnene dine. Du lærer ikke å tanke i instancer uten å ha gjort det for eksempel, og det vil være hovedoppgaven din videre i spillet. Det er gørrlett å levelle i dette spillet, så bare ta det i et tempo du føler er behagelig. Husk at det koster en 80-90 gull å kjøpe hest, og dette er penger du ikke har helt uten videre når du blir level 40. Husk også å logge ut i store byer så du får "rested" XP bonus til neste gang du spiller Mye bra her MEN du glemmer rollen som DPS warrior i end-game guild. Selv tanket jeg mye mer før jeg ble lvl 60 enn jeg gjør nå som DPS warrior i et MC-guild. Så om man ikke er MT i et guild så er tanking langt ifra hovedoppgaven din. Men at du blir satt til å tanke enkelte adds som DPS warrior er også sant, men det utgjør kun ca 5-10% av tiden jeg bruker i raid. EDIT: OG som du sier, enhver warrior med ønske om å bli noe, er svært svært opptatt av items. "It comes with the trade" kan man si. En warrior mer enn noen andre klasser pga vi skalerer best med gear. Endret 18. oktober 2006 av gamer73
Gamlemor Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Tenkte han skulle fortere frem i lvl jeg, men og han skal gå fra bonfire til bonfire på en RP server kan mount være kjekkt. Skaff deg en sprint trinket og speed på sko. EVT egene løpe sko 7092798[/snapback] Har sko med 3agilty -3stamina , men merker ikke noe mere fart med di 7092834[/snapback] Du må få tak i en Blacksmith som enchanter dem så det går fortere. 7092892[/snapback] Kan blacksmiths gjøre det? siden når?
flippant Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Mener vel Mithril Spurs, som øker mount speed med 3%.
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Pact of the cheetah? (hunter tho)
Lightningwolf Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Pact of the cheetah? (hunter tho) 7097006[/snapback] Aspect of the cheetah er det vel?
Heart Break Kid Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Pact of the cheetah? (hunter tho) 7097006[/snapback] Aspect of the cheetah er det vel? 7097014[/snapback] Aspect of the Cheetah (lvl 20) og Aspect of the Pack (lvl 40) 30% speed hvis man ikke bruker talents, bruker du to talentpoints, får du 36% speed
DaXoN Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Pact of the cheetah? (hunter tho) 7097006[/snapback] Aspect of the cheetah er det vel? 7097014[/snapback] Aspect of the Cheetah (lvl 20) og Aspect of the Pack (lvl 40) 30% speed hvis man ikke bruker talents, bruker du to talentpoints, får du 36% speed 7097052[/snapback] lol vis du bruker 2point i den er den nesten like bra som Mount ^^ pluss at du kan angripe mens du gjør det ^^ Endret 18. oktober 2006 av DaXoN
Heart Break Kid Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Vet nå ikke helt, Mount er 60% speed, men kan være enig i at den er nesten bedre enn Travelform. Du kan bruke Talentsa etter på lvl 20, dvs ad du kan få 36% speed på lvl 21
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ghost wolf er bedre. Samme level.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå