Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Léon-

Stilig katt. Herlig bilde, egentlig. Morsomt, lett å kjenne igjen.. kule farger. God kvalitet, og en enkel ramme.

Fin, flott, bra.

8/10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ajaco

Liker hva du har gjort med den.

Men syntes det med juleluen ble litt rotete på en måte. Men liker det fortsatt veldig godt!

10/10 :thumbup:

Endret av SaitekQ
Skrevet (endret)

Alliha:

Likte avataren din godt, og det er en mange ikke har lik av, de de fleste andre avatarer er mørke.

Likte godt hvordan den utelukkende handlet om jul :)

9/10

Endret av OleEdvard
Skrevet

Mr. Graves

+ stilig motiv med Statham

+ ramme og 100x100

+ episk "julifisering" :D

- dressjakka og lua ble veldig lett å se at var shoopa

9/10

mitez, fiks ramme, 100x100 og nisseluer på alle spå har du en skikkelig episk juleavatar :D

Skrevet

Føler jeg ser litt for lite av det dyret (eller hva det nå enn er), og at det er for mye luft på toppen, for å ta det tekniske.. Ellers liker jeg den veldig godt!

8/10 - trekker for teknisk, og det skal godt gjøres å få 10/10.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Diskutant

Ny koselig juleavatar. Skulle dog ønsket at det lyste litt mer jul ut av den på en måte. Reinsdyret er lite, og nisselua er litt utydelig da den er ganske liten også blander seg med bakgrunnen.

Men det er jo trossalt Rudolf. :)7/10

Skrevet

Gypsy

Mye fint å si om den nå som det er jul og den passer inn. ;) En av juleavatarene jeg liker best. Fin julenisse og fin bakgrunn (den helt svarte du prøvde var elendig). Ikke så vanelig juleavar heller. De fleste holder seg til en julenisselue på sin vanelige. Bedre med et skikkelig julebilde som dette. Hadde kansje vært fin tå få julenissen mer i bilde, men da ville det blirr mindre av bakgrunnen så det e rfin som den er.

8/10

Skrevet

-Léon-

Aner ikke hva jeg ser på, men fargene og utsnittet/komposisjonen er veldig bra. Litt usikker, men jeg syns det er en bra avatar.

7/10

Skrevet

Glimti:

Har eigentleg aldri vore så stor fan av avataren din, men eg må sei det blei litt komisk med den halvproffe måten "BY SANTA!" er skreve på, som gir det meir sjarm.

6/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...