Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det blir feil av folk å rate avataren dårligere fordi dere ikke liker fotball, men det andre du sier er jeg egentlig enig i. Kommer nok til å lage en ny snart. Skal prøve meg frem, helt til jeg får den perfekte avatar :p

 

Ikke vurder meg.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Nå ble stakkars Henrik hoppet over, så jeg tar like greit og vurderer dere begge:

 

Henrik C: Syntes denne var veldig kjedelig. Tar til og med litt tid før jeg ser hva det er for noe, og jeg har nesten glemt den før jeg er ferdig med å vurdere den. Pluss for grei kvalitet. Dessuten er det IKKE fotball!

3/10

 

Latias: Har sagt min mening om din tidligere, men jeg sier det igjen. Det frister å trekke ifra pga. motivet og laget, men jeg skal unngå fristelsen og vurdere den som om jeg var fotball-nøytral og da blir det en klar

10/10

Lenke til kommentar

n4w

 

+Lett gjenkennelig, (i utgangspuntet ikke, i og med at det er en generisk manga-figur, men du har hatt den lenge, så jeg kjenner deg igjen...)

+God kvalitet

+fine, behagelige farger

 

-liker ikke manga/japansk tegneserie-stil

 

ellers en helt grei avatar.

 

6/10

 

til neste; jeg har ny avatar, så du må muligens oppdatere sida...

Lenke til kommentar

Daily-Drifter

 

Jeg tror jeg har vurdert deg før, men likevel.

 

Det er en liten avatar av en stygg bil, med ufattelig dårlig kvalitet. Ramme har aldri vært et must, heller ikke 100x100, men 99% av folka her inne ser ut til å foretrekke det, meg inkludert. Din avatar har ingen av delene.

 

Det eneste plusset jeg finner, er at den er lett å kjenne igjen, men i dette tilfellet er det ikke positivt.

 

1/10

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar
Syntes det blir feil av folk å rate avataren dårligere fordi dere ikke liker fotball, men det andre du sier er jeg egentlig enig i. Kommer nok til å lage en ny snart. Skal prøve meg frem, helt til jeg får den perfekte avatar :p

 

Ikke vurder meg.

Jeg ratet deg ikke dårligere, jeg bare påpekte at jeg ikke likte den fordi jeg ikke liker fotball. Jeg hadde kanskje elsket den hvis spilleren min var favorittspilleren min, men når jeg ikke interesserer meg, så kan jeg ikke trekke opp på slike ting. Kvaliteten, bildet og rammen gjorde at du fikk 3/10, ikke fotballspilleren. Latias sin, for eksempel, hadde jeg nok gitt en 7/10 fordi den er gjennomført, holder god kvalitet og det er brukt effekter (eventuelt et bilde med effekter) som skiller den litt ut. Her trekker jeg 3 poeng fordi det står en person i forgrunnen som ødelegger hele.

Hvis du ikke skjønner min er du ikke kul nok til å være med i klubben, og litt av poenget er at det er en gruppe utvalgte få som skjønner den.

 

Ferchie

Selvportrett? Regner med at den er det, og da får den pluss for å være personlig. Det ser ut som du storkoser deg, og den er av god kvalitet. Savner dog at du ikke bruker 100x100, for den blir litt liten i forhold til de over og under deg. Hvis man har plassen, hvorfor ikke bruke den? Rammen er fin og passer godt inn, men noe annet enn sort kunne også fungert - kanskje noe litt lysere? Fortsatt en god avatar og den er lett å koble til navnet.

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...