Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latias

- Wayne Rooney

+ Ligner på Shrek.

1/10

 

 

Neida, jeg bare tøyser med deg :p Egentlig en veldig bra avatar, hvis du ser bort i fra at motivet er verdens styggeste kar.

+ Ramme

+ 100x100

+ Bra kvalitet

+ Bra farger

+ Forteller hvilket lag du heier på

10/10

 

 

Edit: Ny avatar! :new_woot:

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Petter

 

Blir veldig sammenklemt å ha med alle sammen. Hadde gjort seg mye bedre med en eller to. Men det bærer jo preg av å være samme bildeserie. I tillegg er det fint med det lille man ser acv forskjellige farger i bakgrunnen. Men det ble dårlig plass med alle sammen og dermed rotete. Alikevel er den original (jeg kan iallefall ikke huske å ha sett noen som har samme motiv) og enkel å huske.

 

3/10

 

Jeg har ny avatar. :w00t:

Lenke til kommentar

Zoro Sama: Jeg vet ikke helt hva det er, kanskje en animeserie eller lignende? Den henger kanskje sammen med navnet og signaturen for alt jeg vet. Motivet er helt greit, men jeg syns kanskje avataren er litt småkjedelig. Tviler på det er en av de avatarene jeg bare "AHA! Det var den det, ja".

 

6/10.

Lenke til kommentar

Knewt

 

En eller annen musikker tydeligvis. Aner ikke hvem det er og synes det var et ganske kjedelig bilde. Kunne vært gjort mye mer med.

 

1/10

 

Sier den noe om deg eller er den random?

 

Tilfeldig funnet bilde, men jeg liker den slags stil og skulle gjerne hatt noe lignende så den sier vel kansje litt.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

The Idanator

Hehe, finfin avatar! Ramme, 100x100, morsomt motiv og referanse til en sang jeg hørte masse på før (tror jeg?).

9/10

 

Edit: Til neste mann; IKKE rate avataren min ut ifra hvor godt den passer sammen med brukernavnet mitt, for det har jeg tenkt å endre snart uansett.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
du vet ikke hvem Cliff Burton er, kanksje den beste bassisten i verdenhistorien?

 

Å Gud, enda én av dere.

 

 

Anyways, jeg tror jeg får ta på meg ansvaret for å drive tråden videre her, så jeg får vurdere GoreGalore; Jeg er dessverre ikke noe særlig inne i fotballens verden, så avataren din appellerer ikke noe særlig til meg, dessuten er den ikke så veldig utenom det vanlige. 4/10.

Lenke til kommentar
Jeg er dessverre ikke noe særlig inne i fotballens verden

 

Å Gud, enda én av dere.

 

Assistentbjørnen Basse

 

Ikke er den full størrelse, ikke har den ramme, og for meg virker det som et mislykket forsøk på en morsom avatar. Jeg kjenner ikke igjen motivet, ser ikke hva det er, og det blir upersonlig.

 

2/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...