Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KoffeinKanin:

Pen dame, men litt vanskelig å dømme hvor pen pga en avatar er liten. Funker greit som avatar alikevell. Kanskje ikke så original, men alikevell 7/10

Skrevet

OML: Et fotografi av noen som ligger på bakken. Fin effekt med røde sko. Ramme og 80 x 80 også på plass.

Er noe jeg misliker, litt meningsløst? Jeg vet ikke.

Men en fin avatar.

7/10

Skrevet (endret)

Enojo

Tøff avatar, god kvalitet og fine farger, men hvorfor er de svarte "linjene" oppe og nede? De ødela litt spør du meg.

Men alt i alt en god avatar.

8/10

---------

Brukte copy+paste på min egen, siden jeg har vurdert deg for ikke lenge siden og fortsatt mener det samme om den, så slapp jeg å skrive noe nytt ^^

Endret av Andeby
Skrevet

KoffeinKanin:

Ikke den peneste jeg har sett, den var enkel, nesten for enkel. :) Den har ikke noen spesielt mening eller betydning over seg, men fargene er et lite øyefang. 3/10

Skrevet (endret)

Andeby:

Ramme: 9/10. Meget forseggjort med både svart og hvitt.

Fargebruk: 8/10. Rødt og svart er en flott kombinasjon.

Samsvar mellom nick og avatar: 1/10. Synes dette bør spille inn, og når du har et slikt nick kunne du gjort mye stilig ut av det.

Bildet i seg selv: 4/10. Blir for mange teksturer for en liten avatar. Mulig der er en referanse, men den tar jeg ikke.

Sammen: 6/10

Endret av Meits
Skrevet

mr-Steen

Joda, en bakdel. Den er full av sand, sand does not turn me on. Den er heller ikke 80x80, og svært oppbrukt. Hadde begynt å lete etter noe nytt, jeg.

1/10

Skrevet

Anathema

Et bilde av et øye. Stilig efekt med pupillen, som er grøn, mens resten er svart-hvitt.

Den har god kvalitet, og den ser pen ut.

Du får 9/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...