Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet
SnittLeif: Hvis jeg skal være ærlig, så er det et utrolig stygt bilde. Får meg til å tenke at du er den grisenerden hver gang jeg ser brukernavnet ditt. Synes du heller kunne hatt bilde av noen pene personer.

1/10

8453840[/snapback]

Jeg er jo en nerd da, men bildet er tatt fra en trivelig liten serie som heter Little Britain og fyren er ment å være litt avskyelig :)

Anyways; Din avatar er ikke helt min type avatarer. Jeg regner med det har noe med spill å gjøre og for å være helt ærlig kunne du gjort mer utav den. Invertere fargene, fjerne den lille kornete skrifta nederst og gjøre logoen litt skarpere. Samt putte den i en ramme. Det hadde vært noe.

Som den er nå: 3/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SnittLeif: Din avatar er i god kvalitet og mange syntes sikkert den er morsom. Nå er jeg ingen fan av "little britain" og du har hatt mange bedre avatarer i fortiden.

6/10

Skrevet (endret)

Heatsink

Snatch, and I love it!

Synd at du har en 3/4 dels ramme, men må bare elske den for filmen jeg tenker på når jeg ser den.

8/10

Edit: late

Hellemyr

Muligens egenprodusert tegning (?)

Artig figur som ler, kunne godt ha vært bedre kvalitet, men den har en viss egen sjarm. 7/10

Endret av Kjekssjokolade
Skrevet (endret)

Dot

Likte avtaren din godt, men jeg savner en ramme. Noe som trekker ned. Bildet flyter alt for mye ut i diskusjon.no skinnet (iogmed at det er hvitt)

Men ellers en morsom avatar

7/10

MaSO: Nei, det er ikke Final Fantasy. Det er anime; Full Metal Alchemist.

Endret av Thewiz
Skrevet

Thewiz

Har ikke peilig på hva dette er, men det første jeg tenkte på var noe final fantasy greier?

Mye rare farge kombinasjoner og ramme

7/10

Skrevet

@ Cuz:

+ For at den er enkel

+ For at den har ett potensielt stilig motiv

- Synes "skjoldrammen" ødela litt jeg da

- Litt for enkel?

4/10

Skrevet (endret)

TRibal89

edit : En stjerne , jeg vet ikke hva betydning denne stjernen har , så lenge det ikke er noe satanistisk styr funker den greit , men ikke noe spesielt med den egentlig.

4/10

Endret av Evil-Duck
Skrevet (endret)

det er et pentagram

og din er jo kul den da en and, har du tegna den selv?? ramme som går ut i fargene liker de som kler sånn og finn :) 8/10

Endret av TRibal89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...