Gå til innhold

Random har dialog med GM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som tar alt alvor for bare alvor og all humor for humor har ikke forstått noen av delene... (du kan gjette hvem som sa det). Og du faller veldig tydelig inn i denne kategorien atrax, litt paniske forsøk på å fremstå som politisk korrekt og moden.

 

Det finnes INGENTING man ikke kan spøke om, punktum. Alt har selvsagt sin tid og sitt sted, men selvmord, pedofili og andre "ømme" tema er selvsagt ikke fredet, håpløs påstand.. :)

 

Eksemplifisering er bra:

 

Moderator Edit: Bilder slettet.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

kan ikke helt forstå at folk syns det er artig at folk kødder med slikt... GM'en er jo faen ikke no psykolog. Syns folk som driver slikt for å utnytte GM'er som faktisk er vanlige mennesker er ganske så latterlige.

 

Måtte vært meg så hadde fått en slik samtale. Hadde ringt politiet med en gang å sendt hele armyen på døra hans. Vil tro han hadde blitt litt overasket :p

Lenke til kommentar
Den som tar alt alvor for bare alvor og all humor for humor har ikke forstått noen av delene... (du kan gjette hvem som sa det). Og du faller veldig tydelig inn i denne kategorien atrax, litt paniske forsøk på å fremstå som politisk korrekt og moden.

 

Det finnes INGENTING man ikke kan spøke om, punktum. Alt har selvsagt sin tid og sitt sted, men selvmord, pedofili og andre "ømme" tema er selvsagt ikke fredet, håpløs påstand.. :)

7066820[/snapback]

 

Så om jeg hadde ringt foreldrene dine, utgitt meg for å være fra politiet, og bedt dem om å komme til likhuset for å identifisere deg, så hadde det vært rasende festlig?

Lenke til kommentar

Herregud, dette var bare idiotisk. Og kødde om sånt er jo bare helt føkka.

 

Hvis GM'en hadde VIST han hadde vært seriøs, så har han sikkert vist seg fram. Men han skrev jo som en kar som var 9 år.."Can I see you, that makes me happy again" o_0 ..Yea, right.

Endret av WoWftw
Lenke til kommentar

altså. hadde GM tatt det mer alvorlig måtte han ha tilkalt psykolog eller i værstefall politi., og samtidig så må han holde sine regler.

GM virker litt desperat etter å få bekreftet av han ikke skal ta livet av seg.

 

De kan ikke gå rundt å få selvmords trusler fra små unger...

 

Blizzard har allerede blitt saksøkt for at en unge hoppa i døden da han skulle gjenskape en scene fra spillet :hrm::mad:

 

De må ta alt så særiøst som mulig, hadde ungen faktisk tatt livet av seg.. så hadde blizzard mest sannsynlig blitt saksøkt av foreldrene til den dritt ungen..

Endret av anders-j
Lenke til kommentar
Den som tar alt alvor for bare alvor og all humor for humor har ikke forstått noen av delene... (du kan gjette hvem som sa det). Og du faller veldig tydelig inn i denne kategorien atrax, litt paniske forsøk på å fremstå som politisk korrekt og moden.

 

Det finnes INGENTING man ikke kan spøke om, punktum. Alt har selvsagt sin tid og sitt sted, men selvmord, pedofili og andre "ømme" tema er selvsagt ikke fredet, håpløs påstand.. :)

7066820[/snapback]

 

Så om jeg hadde ringt foreldrene dine, utgitt meg for å være fra politiet, og bedt dem om å komme til likhuset for å identifisere deg, så hadde det vært rasende festlig?

7067037[/snapback]

 

Som han sa, alt har sin tid og sitt sted. Er jo ikke alltid det er morsomt, men det finnes morsomme vitser på slike temaer også.

Lenke til kommentar
Den som tar alt alvor for bare alvor og all humor for humor har ikke forstått noen av delene... (du kan gjette hvem som sa det). Og du faller veldig tydelig inn i denne kategorien atrax, litt paniske forsøk på å fremstå som politisk korrekt og moden.

 

Det finnes INGENTING man ikke kan spøke om, punktum. Alt har selvsagt sin tid og sitt sted, men selvmord, pedofili og andre "ømme" tema er selvsagt ikke fredet, håpløs påstand.. :)

7066820[/snapback]

 

Så om jeg hadde ringt foreldrene dine, utgitt meg for å være fra politiet, og bedt dem om å komme til likhuset for å identifisere deg, så hadde det vært rasende festlig?

7067037[/snapback]

 

Som han sa, alt har sin tid og sitt sted. Er jo ikke alltid det er morsomt, men det finnes morsomme vitser på slike temaer også.

7067571[/snapback]

Du må jo skjønne at den GMen sikkert var litt ute av seg, ikke viste han om ungen mente alvor og ikke viste han hva han skulle gjøre med det. Det er sikkert ikke så greit og sitte og se at en sier at han skal ta livet av seg.j
Lenke til kommentar
Du må jo skjønne at den GMen sikkert var litt ute av seg, ikke viste han om ungen mente alvor og ikke viste han hva han skulle gjøre med det. Det er sikkert ikke så greit og sitte og se at en sier at han skal ta livet av seg.j

 

Selvsagt forstår jeg det. Jeg bare utpekte at det kan lages vitser av alt, bare du sier den på rett sted og til rett tid. (F.eks ikke lurt å si en vits om selvmord til noen som kjenner noen som nettopp har tatt selvmord) Og er enig i at dette virker ikke som at det var riktig sted og tid. Stakkar GM'en...

Lenke til kommentar
Den første linken var litt morsom, for det var tydelig at det kun var spøk, men de bildene var kun støtende. De er herved rapportert. Hvordan kan noen synes de bildene er morsomme? Da har man syk humor, det mener jeg virkelig! :ermm:

7067706[/snapback]

Herregud. Folk får faen meg tåle litt ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...