Venerable Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Har et par venner som jeg ikke har LAN-et siden 2002, og vi har planer om å ta oss et neste uke. Det kommer nok til å gå i Starcraft, Medal of Honor (en av dem er MoH fanatiker) og kanskje prøve oss litt på Diablo 2 igjen hvis vi ikke finner noe annet. Noen som kommer på et par gode tips? CS tviler jeg det blir noe av desverre Edit: Kikker på dette forumet ganske ofte, og trodde det var en stund siden sist (kommer jo nye spill hele tiden). Men når jeg søkte så fant jeg ut at det fins en svært så ny tråd ja. Så jeg beklager, bare fjern/steng denne. Jeg kan kikke i den andre. Endret 13. oktober 2006 av Scarface^
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Vel, du kunne ha brukt 10sek ekstra så hadde du funnet 20 andre tråder og akkurat det samme.. Men on topic: Battlefield Warcraft 3 Rome - Total War
snarius Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Age of Mythology er eit must! Fleire spel eg kan nemne er Call of Duty (1&2) og UT
Krankemot Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Worms er ekstremt gøy når man begynner å bli litt trøtt
Whalecore Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Diablo 2 StarCraft tower defence Warcraft 3 tower defence
Richard_S Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Warhammer 40k gjerne med utvidelesespakkene winter assault og dark crusade. Overraskene bra på lan, bør prøves! Sudden Strike serien (ja, faktisk!) Disse spillene gir mulighet til morsomme taktiske situasjoner og diverse blodbad på høyt nivå. Gi det en sjanse over lan hvis du skulle ha et sudden strike spill liggende.
Uncas Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Command & conquer Generals: zero hour er artigste lan spillet syns nå jeg
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Et godt LAN er et LAN uten CS. Fy F det spillet har ødelagt mange LAN... Anyway: Soldat SOF2 HL2 MP HL2 /m Garry's Mod Painkiller Battlefield 1942 Splinter Cell: Pandora Tomorrow Noen forslag.
iNeo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Er det coop mode på SOF2? OnT: HL2DM!!! Det er det råeste spillet man får til LAN Bf (alle) Splinter Cell 3 Chaos Theory elns
FenrisC0de Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Company of Heroes Antakligvis et av de beste RTS'ene jeg noen gang har vært borti ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå