Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Godteri på Kino-date?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når dere tar med en jente på kino, kjøper dere da noe godteri eller drikke? :p  Er det kanskje mest normalt å ikke kjøpe noe, for å ha ”Hendene frie”? ;)

7060734[/snapback]

Det spørs hvor lenge du har datet din damevenn^^

 

Om du ikke kjenner henne så godt så ville jeg kjøpt moderate mengder med godteri. Om du kjøper mye tenker hun: Det er det han skal drive med under filmen ja...

 

Om dere er bedre kjent derimot, kan du kjøpe så mye godteri du bare orker å spise, eller har penger til. Når dere har vært sammen en stund, har hun allerede en mening om hvordan du er. Under filmen vil det gå automatisk at dere klår på hverandre, godteri eller ei. :)

Lenke til kommentar
Når dere tar med en jente på kino, kjøper dere da noe godteri eller drikke? :p  Er det kanskje mest normalt å ikke kjøpe noe, for å ha ”Hendene frie”? ;)

7060734[/snapback]

Det spørs hvor lenge du har datet din damevenn^^

 

Om du ikke kjenner henne så godt så ville jeg kjøpt moderate mengder med godteri. Om du kjøper mye tenker hun: Det er det han skal drive med under filmen ja...

 

Om dere er bedre kjent derimot, kan du kjøpe så mye godteri du bare orker å spise, eller har penger til. Når dere har vært sammen en stund, har hun allerede en mening om hvordan du er. Under filmen vil det gå automatisk at dere klår på hverandre, godteri eller ei. :)

7060960[/snapback]

 

OM det er første daten, så dropp kino. Det er det værste stedet å ha første daten. På kino får man ikke snakket sammen.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer å ete snop samtidig som du klår på en så syns jeg ikke du er videre flink.

7060918[/snapback]

 

Ikkje kjøp popcorn, då blir du klam og fettete på fingrene og det er ikke noe deiligt...

 

Men Cola og tyggis er bra...sjokolade er vel også godt

7061894[/snapback]

Du har vel hørt om popcorntrikset?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer å ete snop samtidig som du klår på en så syns jeg ikke du er videre flink.

7060918[/snapback]

 

Ikkje kjøp popcorn, då blir du klam og fettete på fingrene og det er ikke noe deiligt...

 

Men Cola og tyggis er bra...sjokolade er vel også godt

7061894[/snapback]

Du har vel hørt om popcorntrikset?

7063107[/snapback]

 

eeeew

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer å ete snop samtidig som du klår på en så syns jeg ikke du er videre flink.

7060918[/snapback]

 

Ikkje kjøp popcorn, då blir du klam og fettete på fingrene og det er ikke noe deiligt...

 

Men Cola og tyggis er bra...sjokolade er vel også godt

7061894[/snapback]

 

Vil bare informere om at Cola og tyggis ikke er godt sammen :cry:

Lenke til kommentar
Når dere tar med en jente på kino, kjøper dere da noe godteri eller drikke? :p  Er det kanskje mest normalt å ikke kjøpe noe, for å ha ”Hendene frie”? ;)

7060734[/snapback]

Det spørs hvor lenge du har datet din damevenn^^

 

Om du ikke kjenner henne så godt så ville jeg kjøpt moderate mengder med godteri. Om du kjøper mye tenker hun: Det er det han skal drive med under filmen ja...

 

Om dere er bedre kjent derimot, kan du kjøpe så mye godteri du bare orker å spise, eller har penger til. Når dere har vært sammen en stund, har hun allerede en mening om hvordan du er. Under filmen vil det gå automatisk at dere klår på hverandre, godteri eller ei. :)

7060960[/snapback]

 

OM det er første daten, så dropp kino. Det er det værste stedet å ha første daten. På kino får man ikke snakket sammen.

7061465[/snapback]

 

Kanskje kino for enkelte kan være en måte å bare opplevet nærværet av daten på? Kan jo evt. gå på café eller noe annet hyggelig først da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...