Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jo inrømme at jeg likte den mårningen da de vekket meg med bananaphone... hadde jeg ikke våknet hadde jeg heller ikke fått med meg 3 esker med litago, hehehe :p

7066204[/snapback]

 

:!: Ahh memories. Ikke noe er som å bli vekt opp av slik "feel good" musikk. Du har bare en følelse på TG, og det er TG.

Lenke til kommentar

Utrolig deilig for oss som bor i Hamar at det enda foregår i det ultra koselige Vikingskipet. En fantastisk bygning, formet som et vikingskip (som navnet tilsier :p). Masse dusjer og doer tilgjengelige. Den ultimate arena for verdens beste lan party. Jeg føler meg ihvertfall ganske heldig, og jeg tror nordmenn generelt bør føle seg det óg.

 

Bilder:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vikingship.gif

57082111.082902.jpg

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Jeg har kanskje tenkt meg en tur i år for første gang. Jeg og noen kamerater har i alle fall snakket litt om det. Jeg har veldig lyst, men ingenting er helt sikkert enda.

7061562[/snapback]

 

Just do it. Du vil ikke angre. Det er den største festen i hele verden.

For mitt vedkommede blir det vel den fjerde gangen :)

7062697[/snapback]

Dreamhack er vel større?

7065549[/snapback]

 

DreamHack er MYE mer hardcore Lan Party enn det TG er...

Utifra det jeg har hørt så er det ikke like mange konserter, "foredrag", kinoer og konkuranser der som det er på TG...

 

Anyway, im going... blir vel min 3 gang :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:cry: Jeg har ganske lyst på TG07, men litt lyst på hytta også. Har vært på TG noen ganger før, så er vel ikke noe spesielt neste år?

Men så er pc'n min ganske så gammel også. :/

 

Fant et bilde jeg tok på TG05:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

IMG_0020Large.jpg

 

 

:!: Bilde fra køen utenfor skipet før TG åpnet.

tg05.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt meg på TG07 jeg også. Første TG jeg blir med på. Angret veldig på at jeg ikke ble med etter at kameratene mine var der i fjor.

 

I år SKAL jeg være med. :wee:

 

Redigert: Skal nevnes at vi bor rett over brua og oppfor Rimi.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...