Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var der i år, skal dit neste år.

 

I år skal jeg ha med færre brusbokser, tykkere dyne,

flere puter, og en større skjerm. :)

Jo, så må jeg jo selvfølgelig laste ned mye mer enn hva jeg gjorde i år.

 

Hadde det kjempeflott i år, men jeg tror det blir enda bedre neste år, siden jeg muligens skal være med i CS-compoen.

Lenke til kommentar
Jeg har også små planer om å bygge spacesaver med noen kompiser! Det som er fint er jo at vi bor rett over brua og 200m opp i skråningen sett fra skipet. Derfor passer det fint med kjøring av en spacesaver siden vi er så lokale. Gleder meg villt!
Oj. :ohmy: Bor du så nærme!

Da må jeg nesten bli med til deg ... synes jeg.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Skal selvfølgelig opp dit neste gang, og jeg har fått med meg mange fra den nye klassen, og alle de som var der tidligere i år. Hylla våres skal bli enda større, med masse fine lys og sånne ting :cool:

Ting å huske: mer penger, brus, snus og mikro-mat :p

 

Gleder meg så sinnsykt nå, bare 168 dager igjen :!:

 

edit: og mer lagringsplass! Hadde bare 20GB ledig i år.. men 320GB er bestilt :thumbup:

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Jeg SKAL på TG, og det blir mitt første.. Går på NTNU, og jeg har planer om å samle sammen en hel gjeng NTNU'ere som kan reise sammen nedover. Kommer også til å lage en fet "spacesaver" jeg tar med fra Tr.heim... Arbeidslogg vil bli lagt ut :)

 

Gleder meg!

 

Edit: Driver og arrangerer et LAN-party nå, som vil bli avholdt (sansynligivs) februar 07. http://www.visionlan.org. Dette vil bli et stort dataparty i Midt-Norge!

Endret av noWay
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...