Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres for meg ut som han ikke har vært på TG.

 

Undead, tenk deg du og de 10 vennene dine på TG..!

 

Alle sitter sammen på ei rekke.. Det er minst like bra som hjemme i en svett kjeller til noen...! ;)

7096649[/snapback]

 

Neh, har sett nok av TG. Ser ikke vitsen i det. Sceneshowene osv er bare bullshit for å fylle opp tid. Er så mange tragiske scene show jeg har sett via webcam at det er ikke gøy å tenke på engang.

 

Nei, takker meg heller til pcstua ^^ (nei, ingen svett kjeller)

Xbox 360 huka opp mot en HD-TV + Spillserver til pc spilling som takler det som skal spilles. Ser ikke hva som er så dårlig med den løsningen?

 

Men uansett, syns det blir mye greiere på den måten. Har man alt man trenger + litt til.

 

Istedenfor å sove på en hard scenekant og sniffe på sokkene til han som ligger 5 cm unna. ^^ (kanskje litt overdrevent, men dere ser poenget)

 

Men, hvis dere vil på TG skal ikke jeg stoppe dere. Jeg sa bare min mening om saken.

 

*EDIT*

Ah, holdt på å glemme: Syns TG har for mange fjortiser. Ja, greit jeg er 20år, men det er desto større grunn til å vike unna ^^

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Problemet da Undead er at du ikke får den TG følelsen jeg synes så godt om :) Det er noe helt annet å sosialisere seg med så mange andre mennesker isteden for å sitte med noen andre i en kjeller. Jeg synes ihvertfall det er mye morsommere, but then again thats just me.

7101440[/snapback]

 

Vel, føler ikke jeg trenger noen TG følelse, så er nok bare deg :p ^^

 

Og det er fortsatt ikke en kjeller ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tg er greit med gaming og fildeling. Venner og soisialt er jo en del av Tg. Men det satans scene showet kan til he....te dra:P Dårlig lyd og kun jalla band. Nei....kan hende Tg er over for min del...

7104263[/snapback]

I 05 var det dårlig, The Beautiful People eller noe sånt, forferdelig skrål. Men i år derimot, da var det mye bra musikk :w00t:

Lenke til kommentar
Var der i år, og gleder meg no ekstremt til å dra dit igjen neste år.

Dro med 4-5 kompiser og hadde verdens mest ustødige spacesaver. Noen husker kanskje den ufyselig stygge som sto på HW/gbit-rekka med rød/rosa lys?

7104951[/snapback]

 

den med pels på? lurer på om det var den som var ved siden av meg, eller var den bare rosa? husker ikke...

Endret av .com
Lenke til kommentar
Fire av kompisene mine har det, i allefall. Det var vel utlovet premie til alle som klarte å ha dem på et år.

 

En av kompisene mine har tatt av seg båndet, men han kan få det på igjen uten problemer!  :!:

7104951[/snapback]

 

Det er meg! :dontgetit: har det liggenes her... skal ha det på til neste år ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Var der i år, og gleder meg no ekstremt til å dra dit igjen neste år.

Dro med 4-5 kompiser og hadde verdens mest ustødige spacesaver. Noen husker kanskje den ufyselig stygge som sto på HW/gbit-rekka med rød/rosa lys?

7104951[/snapback]

 

den med pels på? lurer på om det var den som var ved siden av meg, eller var den bare rosa? husker ikke...

7107921[/snapback]

 

Neh, var bare planker med lys på :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...