Gå til innhold

TES: Hvor mye har dere med dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hender at en mister våpnet sitt i melee kamp, da er det greit å ha noe annet å ty til. Jeg bryr meg ikke så mye om slitt siden jeg stadig vekk reparerer mitt utstyr, nå til 125%

 

Jeg tok å samla sammen en masse dritt og slang det ut på et sted i Marked district får å se om det forsvinner, ser ut som det ikke har gjort det enda.

Lenke til kommentar
Kan være greit å ha et ekstra våpen når hovedvåpenet ditt blir slitt?

 

(eller bare plyndre et ved behov, som jeg gjør med piler)

7086043[/snapback]

 

Eller bære litt Repair Hammers, så kan du reparere det selv OG få Armourer skill!

7088633[/snapback]

Men hvis man er i lange kamper hvor man greier å slite ut et sverd da er det bra med 2 stk.

Lenke til kommentar
Kan være greit å ha et ekstra våpen når hovedvåpenet ditt blir slitt?

 

(eller bare plyndre et ved behov, som jeg gjør med piler)

7086043[/snapback]

 

Eller bære litt Repair Hammers, så kan du reparere det selv OG få Armourer skill!

7088633[/snapback]

Men hvis man er i lange kamper hvor man greier å slite ut et sverd da er det bra med 2 stk.

7088664[/snapback]

 

Spillet pauser seg i inventoryet så hvis man stopper for å reparere, så blir man ikke drept. Men hvis man ikke har nok av repair hammers, da er det greit med ekstra våpen.

Lenke til kommentar
Kan være greit å ha et ekstra våpen når hovedvåpenet ditt blir slitt?

 

(eller bare plyndre et ved behov, som jeg gjør med piler)

7086043[/snapback]

 

Eller bære litt Repair Hammers, så kan du reparere det selv OG få Armourer skill!

7088633[/snapback]

Men hvis man er i lange kamper hvor man greier å slite ut et sverd da er det bra med 2 stk.

7088664[/snapback]

 

Spillet pauser seg i inventoryet så hvis man stopper for å reparere, så blir man ikke drept. Men hvis man ikke har nok av repair hammers, da er det greit med ekstra våpen.

7088716[/snapback]

Vet du ikke at det ikke går ann å reparere ting mens man er i kamp (akkurat som wait og fasttravel)

Lenke til kommentar
Er det virkelig ikke flere enn meg her som ikke er Journeyman i armorer og bruker enchanted weapons & armor?? :ph34r:  jeg har vel 25 eller 26 i armorer nå (startet med 5 i armorer, og er nå på lvl 23 eller noe...)

7089031[/snapback]

Jo jeg har kommet slik at jeg kan reparere ting til 125%. Jeg startet vel med 5 i armourer hvis jeg husker riktig og er nå ganske høyt. Jeg er på level 20 men har venet et stund på å gå oppi level så det er nok en del høyere jeg burde vært. Jeg har reparert alt jeg har funnet av utstyr, også det jeg har solgt, inntil jeg kom til nåværende nivå, da så jeg ikke vitsen siden det ikke hadde noe å si på prisen lenger når jeg selger.

Lenke til kommentar
Riktig, der kommer ekstrasverdet inn. Ikke noe problem for meg, som har 10 sverd jeg ikke klarer å selge. :S Affeksjonsverdi..

7088862[/snapback]

 

Det er jo derfor du har hus...så du slipper å bære på allle de greiene der.

Jeg har plassert alt med en viss affeksjonsverdi i montre: f.eks håndjerna du begynner spillet med :!: :D

Lenke til kommentar
...

Det er jo derfor du har hus...så du slipper å bære på allle de greiene der.

Jeg har plassert alt med en viss affeksjonsverdi i montre: f.eks håndjerna du begynner spillet med :!:  :D

7091565[/snapback]

Tror jeg slang dem fra meg i fort nikel, håper de ligger der ennå. Har lest et sted at de kan enchantes, kjekt siden de kommer i *tillegg* til alt annet du kan ha på deg :)

Lenke til kommentar

På Monk-characteren min har jeg ingenting, med unntak av klærne jeg har på meg. Som består utelukkende av cloth (ingen AC, men de kan ha enchantments... Og ingen reparasjoner). Heller ingen våpen.

 

Assasssin-characteren har en full light armour, et par våpen, (sverd, dolk, bue) et assortert utvalg piler av forskjellig kvalitet og med forskjellige enchantments, en del poisons, noen potions, diverse bling med forskjellige enchants for forskjellige situasjoner, og en repair hammer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leather armor (curias, linens, boots, hansker), dwarven longsword, silver longsword, silver dagger, en eller annen magisk bue, piler, shrouded armor og hood, steel claymore, repair hammers og lockpicks, en magisk hjelm jeg fant, blade of woe (den fra db), masse nøkler, en del ingredienser, magic scrolls og noen bøker. Noe sånt...

 

Edit: Glemte en del magiske ringer og smykker man får når man fullfører quester...

Endret av ErlendDL
Lenke til kommentar

Veldig smart å ta med seg et silver våpen til bruk mot ghosts og andre som tåler vanlige våpen. :)

 

Short- eller longsword er kanskje å foretrekke men tilogmed en silver dagger kan være svært effektiv. Bare snik deg innpå offeret ditt (6x attack), bruk power attack og hakk i vei helt frenetisk. Med flaks/trening vil også angrep nr 2 og tre ha sneak-bonusen hvis offeret ditt ikke rekker å snu seg før du hogger igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...