Gå til innhold

TES: Hvor mye har dere med dere?


Anbefalte innlegg

Riktig, der kommer ekstrasverdet inn. Ikke noe problem for meg, som har 10 sverd jeg ikke klarer å selge. :S Affeksjonsverdi..

7088862[/snapback]

 

Det er jo derfor du har hus...så du slipper å bære på allle de greiene der.

Jeg har plassert alt med en viss affeksjonsverdi i montre: f.eks håndjerna du begynner spillet med :!: :D

7091565[/snapback]

Jeg har no enchanta mine håndjern så jeg bruker de hele tiden :p

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de stor enchantsverdi? altså, holder de store enchanter?

Må si det samme om sverdene, kan ikke selge! :(

Det gjelder vel mange items i spillet. For eks Turpetine til det maler questet, og mothers head osv, sånne ting har jeg stacket sammen !:)

7374804[/snapback]

Det er jo ikke forsjell på utstyret om hvor kraftig enchant man kan ha på de. Det er jo soul gemene som avgjør det. Men verdien på håndjernene er 0 :p

Lenke til kommentar
Har de stor enchantsverdi? altså, holder de store enchanter?

Må si det samme om sverdene, kan ikke selge! :(

Det gjelder vel mange items i spillet. For eks Turpetine til det maler questet, og mothers head osv, sånne ting har jeg stacket sammen !:)

7374804[/snapback]

Det er jo ikke forsjell på utstyret om hvor kraftig enchant man kan ha på de. Det er jo soul gemene som avgjør det. Men verdien på håndjernene er 0 :p

7376389[/snapback]

oh ok! :) henger fortsatt litt igjen på Morrowind.. Der var jo daedric det beste man kunne enchante.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk endelig tilgang til arcane university. Det første jeg gjorde var å lage en fortify strength spell, så løp jeg hjem for å hente mer stash og lagde meg Sterkekjede, Sterkering(er) og Arbeidshansker. Tilsammen +36 strength konstant effekt. Da kan jeg ta med mye loot da :)

 

Også lagde jeg Smartering og Smartekjede som gir en pen liten magickaøkning når lommene ikke er så fulle. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...