Gå til innhold

TES: Hvor mye har dere med dere?


Anbefalte innlegg

Har 1600 gold for øyeblikket så jeg ligger heldigvis ikke langt unna rønna i IC. Jøss som det huset kommer til å se ut når jeg kommer innenfor og får tømt lommene.

 

Kanskje jeg kan åpne restaurant der? Har ingredienser til både lapskaus og fårikål. Mangler bare egg så kan jeg lage pannekaker også :p

 

Er endel tidligere bebodde huler og fort i nærheten med masse loot som bare venter på at jeg skal vende tilbake for å hente det når jeg bare får frigjort plass i lommene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare pass på at ting forsvinner i hulene og det du drepte vil komme tilbake etter en stund slik at du må tømme det for utøy på nytt hvis du skal inn igjen. Egg er jeg ganske sikker på at ikke er der, heller ikke sukker til å ha på pannekakene, men jeg kan nok lage vin har over 100 grapes, eller kanskje gå berserk med fluesoppen

Lenke til kommentar

STaff of worms suger i seg selv, men den ser kul ut og er fin til å få skills opp! :) Passer perfekt til min mage, med staff of worms, roben til han ledern i necromancers og necromancers hood ser han ond ut, akkurat som jeg vil! Og for å toppe det hele skal han jo seff kunne summone daedric spider princess eller hva dem nå heter!

Lenke til kommentar
Jeg sa ingenting om penger og vekt - jeg er bare nysgjerrig.

7082579[/snapback]

 

Har alt for mye dritt med meg. Er slik at jeg bruker 30 sek på å få bladd ned til repair hammeren inne på equipmentmenyen helt til høyre (spiller på Xbox360), og å finne frem til den riktige restore potionen er et mareritt. Et annet problem jeg kommer over er å vite i hvilket hus jeg har lagt de forskjellige tingene mine. Finner ikke igjen Skull of corruption, og har nå gått å leitet i en evighet. (Vet at jeg har fullført questet). Hadde gjort seg med en oversikt over hvor man hadde lagt om ikke alle, så i hvertfall de største itemsene i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...