Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ett spørsmål. Har nå klokket opp litt med rivatuner og lurer på om hvordan merker man at ting er klokket for mye og og ting blir ustabilt. Kan windows i seg selv bli veldig ustabilt eller gjelder det mest at grafikken/bilde/grafikk i spill blir fucka opp

 

opplevde nemlig ett par ganger i går at windows ikke klarte å skru seg av helt av når jeg skulle avslutte windows men lurer bare på om det kunne vært fordi at steam programmet til hl2 ikke var helt skrudd av eller at jeg hadde testet pcen med mange tunge programmer og spill

7103332[/snapback]

 

kjør 3dmark03-05-06 og se etter artifacts, se på tempen... hvor varmt blir det :)

 

Har selv opplevd at programmer kan henge ved overdreven klokking :( så klokk ned litt og prøv igjen :thumbup:

 

amdme

Lenke til kommentar
har nå plugget inn strømsaken jeg også.. kjører 3dmark05, men ser ut som om ytelsen er dårlig.. Må jeg reaktivere noe eller noe siden kortet først ikke fikk nok strøm slik at det satt ned ytelsen? Eller vil ytelsen automatisk optimaliseres igjen etter reboot?

7103448[/snapback]

Har du reinstallert drivere da? Prøv å reboote og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
har nå plugget inn strømsaken jeg også.. kjører 3dmark05, men ser ut som om ytelsen er dårlig.. Må jeg reaktivere noe eller noe siden kortet først ikke fikk nok strøm slik at det satt ned ytelsen? Eller vil ytelsen automatisk optimaliseres igjen etter reboot?

7103448[/snapback]

Har du reinstallert drivere da? Prøv å reboote og se om det hjelper.

7103473[/snapback]

 

Trenger jeg å re-installere driverne? Skal vente til 3dmark er ferdig for å se på score.. men ihvertfall den første testen så for meg ut som den gikk akkurat like hakkete som på mitt X800XL.. men skal prøve å re-installere drivere osv hvis det går dårlig :)

 

Takk

Lenke til kommentar

Wow, det der er ekstremt lavt. Fikk det med min 6800le kort. Får du fremdeles melding om at du ikke har nokk strøm? Hvilke PSU har du? prøv å ha minst mulig tilkoblet PSUen, kjør kun systemdisk og skjermkort, se om det forandrer på noe

Edit: Hvis du har mulighet, lån en PSU fra en kompis og se om du har samme problem

Endret av prostoman
Lenke til kommentar

men jeg skjønner ikke.. er det sannynlig at kortet er ødelagt? Virker jo rart siden det trossalt fungerer helt fint, bare med dårlig ytelse :S

 

EDIT: Har nå re-installert 3dmark, renset drivere osv.. samme score :cry:

 

Håper jeg finner ut av dette kjapt.. burde egentlig sitte å skrive på særemnet mitt :p

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...