Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yess!

 

Da var ett stykk 7900GTO satt inn i pcen!

 

Har forresten tatt bilde av dette kortet på siden av ett Gainward 7950GT 512MB, og på dette bildet ser vi en tydelig forskjell når det gjelder kjøleløsningen på disse korta :whistle:

 

EDIT: hvordan legger jeg til bilde? :huh:

Jeg la det som vedlegg, med det komm ikke med :dontgetit:

 

EDIT: der fikk jeg det til! :p

post-109308-1161185297_thumb.jpg

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Hmm, dette blir litt off topic (IGJEN). Men jeg ble medlem 100 000 for en tid tilbake, og i den annledning får jeg en gave fra Hardware.no

Idag kom gave, men fikk hente brev. Den var forsøk levert, men ingen hjemme. På seddelen jeg fikk, sto det var sendt fra microplex. og det var 2 kolli! Hva f**n er det dem har sendt med siden det er i 2 kolli? Shit, gleder meg til jeg henter det i morgen! :thumbs::fun:

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Yess!

 

Da var ett stykk 7900GTO satt inn i pcen!

7097343[/snapback]

 

Det du skal gjøre med en gang da, er å åpne opp 3Dmark 06 og poste resultat her :D

 

EDIT: Åssen andre specc har du?

7097379[/snapback]

 

tror ikke det er så mye vits for meg å kjøre 3dmark, har bare en ussel [email protected] som ikke klarer å holde følge med skjermkortet kan du si... :ermm:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Yess!

 

Da var ett stykk 7900GTO satt inn i pcen!

7097343[/snapback]

 

Det du skal gjøre med en gang da, er å åpne opp 3Dmark 06 og poste resultat her :D

 

EDIT: Åssen andre specc har du?

7097379[/snapback]

 

tror ikke det er så mye vits for meg å kjøre 3dmark, har bare en ussel [email protected] som ikke klarer å holde følge med skjermkortet kan du si... :ermm:

7097414[/snapback]

 

Hmm.... Kan ikke være så flaut resultat?

Lenke til kommentar
Hmm, dette blir litt off topic (IGJEN). Men jeg ble medlem 100 000 for en tid tilbake, og i den annledning får jeg en gave fra Hardware.no

Idag kom gave, men fikk hente brev. Den var forsøk levert, men ingen hjemme. På seddelen jeg fikk, sto det var sendt fra microplex. og det var 2 kolli! Hva f**n er det dem har sendt med siden det er i 2 kolli? Shit, gleder meg til jeg henter det i morgen!  :thumbs:  :fun:

 

 

:tease:

7097365[/snapback]

 

Betyr ikke det at det er 2 pakker da.. ?

Endret av xclusive_danny
Lenke til kommentar
Hmm, dette blir litt off topic (IGJEN). Men jeg ble medlem 100 000 for en tid tilbake, og i den annledning får jeg en gave fra Hardware.no

Idag kom gave, men fikk hente brev. Den var forsøk levert, men ingen hjemme. På seddelen jeg fikk, sto det var sendt fra microplex. og det var 2 kolli! Hva f**n er det dem har sendt med siden det er i 2 kolli? Shit, gleder meg til jeg henter det i morgen!  :thumbs:  :fun:

 

 

:tease:

7097365[/snapback]

 

Betyr ikke det at det er 2 pakker da.. ?

7097447[/snapback]

 

Jo, men bruker ikke det og være store de pakkene når dem deler de opp i 2 kolli?

Lenke til kommentar

Da var kortet på plass i maskinen. Jeg har nå skrudd sammen en Shuttle SD37P2, Corsair Twinx2 PC5400 2*512MB, og et MSI 7900GTO!

 

Og jeg kan ikke si annet enn at det var det heftigste skjermkortet jeg noensinne har holdt i henda.. Nesten, NESTEN, like tungt som Shuttlen.. Hehe :D

 

I allfall, post av 3Dmark scores og brukertest av både skjermkort og maskin vil være på plass når jeg har fått CPU i hus. Er fortsatt veldig i tvil om det er verdt å bruke 800,- for å få en Intel C2D E6600 kontra en E6400.

Tips og erfaringer rundt dette mottas med takk :)

 

Bilder er selvfølgelig tatt under byggeprosessen, og disse vil da også komme med.

 

Ride the big one!

Lenke til kommentar
Jo, men bruker ikke det og være store de pakkene når dem deler de opp i 2 kolli?

7097631[/snapback]

 

Har du ikke fått med deg hva du har "vunnet" :p Det stod jo på en artikkel på HW forsiden for noen dager siden! :tease:

7097658[/snapback]

 

Nei... Fan ass.... Link?

7097756[/snapback]

Ser du blant annet får en PSU som gave, og ser også at du har bestilt en PSU. Does anyone else see a problem with that? Det er kanskje ikke noe problem, men bra timing, hehe (ironi).

Lenke til kommentar
Jo, men bruker ikke det og være store de pakkene når dem deler de opp i 2 kolli?

7097631[/snapback]

 

Har du ikke fått med deg hva du har "vunnet" :p Det stod jo på en artikkel på HW forsiden for noen dager siden! :tease:

7097658[/snapback]

 

Nei... Fan ass.... Link?

7097756[/snapback]

Ser du blant annet får en PSU som gave, og ser også at du har bestilt en PSU. Does anyone else see a problem with that? Det er kanskje ikke noe problem, men bra timing, hehe (ironi).

7098061[/snapback]

 

Jævli bra timing. Men må ha mer power enn 410W. Og jeg skal ha litt modda kabinett. Skal putte gammel maskin i det jeg får i gave og den nye PSUen. Har bare 350W i den gamle maskin! egentlig god timing. Men det er verdens dårligste maskin da. Men blir sikkert penere enn det er nå. Ska se om jeg får solgt det da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...