Gå til innhold

angående hyjal, permbanning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir et par ukers ban for å exploite seg til steder du ikke skal kunne komme til

7074035[/snapback]

 

Og hva baserer du det på? Fri fantasi?

 

Det skrives tett med unyttige, usaklige, ubegrunnede ting på dette forumet, og det begynner å irritere meg. Skal man dikte opp ting så kan man begynne å skrive en roman...

Lenke til kommentar
blir et par ukers ban for å exploite seg til steder du ikke skal kunne komme til

7074035[/snapback]

 

Og hva baserer du det på? Fri fantasi?

 

Det skrives tett med unyttige, usaklige, ubegrunnede ting på dette forumet, og det begynner å irritere meg. Skal man dikte opp ting så kan man begynne å skrive en roman...

7074918[/snapback]

 

nei faktisk ikke.

var en gjeng på 5-6 personer som exploita seg inn der, de fikk 2 ukers ban

Lenke til kommentar

Det er det eneste eksempelet jeg har hørt om der det er gitt ban. Det er nok av eksempler både på dette forumet og andre steder på folk som har kommet seg inn, og jeg har aldri hørt om noen som har blitt bannet. Noen har til og med møtt på GM og snakket med dem uten konsekvenser. Sikker på at du hørte fra de som faktisk hadde vært der, eller var det en gjenfortelling (noen som har hørt at noen har hørt+++)? Og hva legger du isåfall i "exploit"? Hadde de gjort noe annet ulovlig? Var det snakk om noe mer enn å fysisk snike seg inn?

 

Det som jeg irriterer meg over er kategoriske utsagn basert på tredjehåndsinformasjon når all annen informasjon tilsier det motsatte. Og det var mitt inntrykk av ditt innlegg.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Det er det eneste eksempelet jeg har hørt om der det er gitt ban. Det er nok av eksempler både på dette forumet og andre steder på folk som har kommet seg inn, og jeg har aldri hørt om noen som har blitt bannet. Noen har til og med møtt på GM og snakket med dem uten konsekvenser. Sikker på at du hørte fra de som faktisk hadde vært der, eller var det en gjenfortelling (noen som har hørt at noen har hørt+++)? Og hva legger du isåfall i "exploit"? Hadde de gjort noe annet ulovlig? Var det snakk om noe mer enn å fysisk snike seg inn?

 

Det som jeg irriterer meg over er kategoriske utsagn basert på tredjehåndsinformasjon når all annen informasjon tilsier det motsatte. Og det var mitt inntrykk av ditt innlegg.

7075060[/snapback]

 

de hadde kommet inn, å begynt å summone folk inn.

alle de involverte ble bannet i 2 uker.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 300g for å finne en level 1 gnom i Hyjal :p Det var alten til en imba epic paladin.

 

En liten ting som er festlig med Hyjal er det hølet uten bunn med vann. En festlig ting som garantert får opp stemninga er å ta med seg noen folk og en warlock, buffe alle med vannpust-buffen (whoa), svømme helt ned og summone folk som er uvitende om sin ventende skjebne... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...