Gå til innhold

angående hyjal, permbanning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en exploit, siden man ikke *egentlig* skal kunne komme seg dit. Men de ser nok langt alvorligere på på bots, goldsellers etc.

 

Har selv vært i Hyjal en gang. Det var absolutt fint der, selv om jeg ikke vil risikere noe ved å gå til sånne steder flere ganger.

 

Har også vært i området øst for Burning Steppes, men der var det ikke akkurat mye og se...

Lenke til kommentar

Hørte ingenting når jeg var der. Men de har satt ut voktere der. denne npc mob'en er lvl ?? og er sannsynligvis designet for å ikke kunne dø. den tar en random npc model for hver gang den er innen field of view for en spiller, eller i allefall antar vi det. En kompis av meg møtte på Baron Garr der oppe, eller model'en til den og den ganka ganske hard. selv var jeg på utkikk etter store slemme npc "voktere" men ignorerte kaninen som spratt så fornøyd mot meg. første og sannsynligvis siste gang jeg får lese

 

White Rabbit crits you for 3000 damage

White Rabbit hits you for 1200 damage

White Rabbit crits you for 3400 damage

You die

 

i combatlog'en min ^^'

Lenke til kommentar
Hørte ingenting når jeg var der. Men de har satt ut voktere der. denne npc mob'en er lvl ?? og er sannsynligvis designet for å ikke kunne dø. den tar en random npc model for hver gang den er innen field of view for en spiller, eller i allefall antar vi det. En kompis av meg møtte på Baron Garr der oppe, eller model'en til den og den ganka ganske hard. selv var jeg på utkikk etter store slemme npc "voktere" men ignorerte kaninen som spratt så fornøyd mot meg. første og sannsynligvis siste gang jeg får lese

 

White Rabbit crits you for 3000 damage

White Rabbit hits you for 1200 damage

White Rabbit crits you for 3400 damage

You die

 

i combatlog'en min ^^'

7048328[/snapback]

 

Screenshot? \o/

Lenke til kommentar
Hørte ingenting når jeg var der. Men de har satt ut voktere der. denne npc mob'en er lvl ?? og er sannsynligvis designet for å ikke kunne dø. den tar en random npc model for hver gang den er innen field of view for en spiller, eller i allefall antar vi det. En kompis av meg møtte på Baron Garr der oppe, eller model'en til den og den ganka ganske hard. selv var jeg på utkikk etter store slemme npc "voktere" men ignorerte kaninen som spratt så fornøyd mot meg. første og sannsynligvis siste gang jeg får lese

 

White Rabbit crits you for 3000 damage

White Rabbit hits you for 1200 damage

White Rabbit crits you for 3400 damage

You die

 

i combatlog'en min ^^'

7048328[/snapback]

En raid group ville sikkert klart å tatt denne rabiten, hvis den bare hitter for 1200.

Lurer på hva dropsa er! *Ukjente legendary's* :tease:

Lenke til kommentar

Kompis av meg var så smart at han glemte å dra fra gm island på en alt han sjenlden spiller på før han logget ut. Resultatet var at han ble bannet. Han hadde tidligere brukt speedhack også, men han påstår at det var exploitinga som gjorde at han ble bannet. Selv har jeg mine tvil.

Lenke til kommentar

før screenshots blir vist finnes det ikek noen som helst av mobs i Hyjal. Vært der 2 ganger og ikke sett snurten av mobs. Og begge gangene var jeg der rundt en times tid. Jeg nekter å tro at noen som helst har blitt permbannet for å være i Hyjal...før som nå. Blizzard er ikke idioter heller da.

Lenke til kommentar
Hørte ingenting når jeg var der. Men de har satt ut voktere der. denne npc mob'en er lvl ?? og er sannsynligvis designet for å ikke kunne dø. den tar en random npc model for hver gang den er innen field of view for en spiller, eller i allefall antar vi det. En kompis av meg møtte på Baron Garr der oppe, eller model'en til den og den ganka ganske hard. selv var jeg på utkikk etter store slemme npc "voktere" men ignorerte kaninen som spratt så fornøyd mot meg. første og sannsynligvis siste gang jeg får lese

 

White Rabbit crits you for 3000 damage

White Rabbit hits you for 1200 damage

White Rabbit crits you for 3400 damage

You die

 

i combatlog'en min ^^'

7048328[/snapback]

 

 

:ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r:

hvor fant du den Rabbiten da? jeg viste 2venner fra guilden plassen vi fant ingen ting ^^ :p men veldig fint og rolig sted som sansynelig blir helt annerledes med mange som løper rundt om gangen ^^

Lenke til kommentar

Jeg og en venn viste GM vår Hyjal, har vert der selv rundt 5ganger, me thinks.

 

Var jævlig gøy med Guild Masteren da "OMFG! IT'S HYJAL! OH SHIT AND THERE'S ARCHIMOND, I CAN'T BELIVE IT"^^ Han er vist gal etter wow lore, men gøy var det, frapsa litt i en times tid, hadde en duel eller to.

 

Foresten, dra ned til "hullet uten bunn", (Som har bunn, bare bruk lock buff, eller water form til droods). Ha duel i hullet der, blir du feara, mens du er langt nede i det, spretter du opp som en kork, jævlig gøy^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...