Gå til innhold

Moderatorer som spamer og ødelegger tråder


Anbefalte innlegg

Kan du ikke gi oss noen eksempler da bizzy84? Moderatorene følger jo bare reglene på forumet de også. Noen ganger så glipper det kanskje, og da kan man klage på pm, så blir det ordnet opp i. Men uansett, hadde bare alle lest retningslinjene og fulgt de så hadde det ikke vært noe problem. Det er ikke sååå vanskelig å skrive et emnefelt som alle forstår.

7046491[/snapback]

 

Man trenger ikke og lese gjennom så mange tråder før man finner eksempler. Spesielt ikke visst du skjønner hva jeg menner. Jeg laget en tråd istede for for og sende pm fordi det virket litt lettere enn og sende mail/pm til administratorer, moderatorer osv. Ikke sikkert dere som har brukt dette forumet en stund ser dette og mulig jeg er helt på jordet men det er irriternende og kan virker som "vanlig" folk med liten forum erfaring vegrer seg til og skrive inn nye innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*sniP*

7046491[/snapback]

 

Man trenger ikke og lese gjennom så mange tråder før man finner eksempler. Spesielt ikke visst du skjønner hva jeg menner. Jeg laget en tråd istede for for og sende pm fordi det virket litt lettere enn og sende mail/pm til administratorer, moderatorer osv. Ikke sikkert dere som har brukt dette forumet en stund ser dette og mulig jeg er helt på jordet men det er irriternende og kan virker som "vanlig" folk med liten forum erfaring vegrer seg til og skrive inn nye innlegg.

7046930[/snapback]

Nei, egentlig skjønner jeg ikke hva du mener. :hmm:

Hvis en tråd har dårlig emnefelt f.eks, kommer mod med en standardtekst som sier at man skal lage et bedre emnefelt, gjør man ikke det blir tråden stengt, i noen tilfeller stenger de bare tråden med en gang. Kan ikke skjønne at det er spam og ødelegging av tråder.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Man trenger ikke og lese gjennom så mange tråder før man finner eksempler.

7046930[/snapback]

Beklager. Jeg har lest mange tråder og ikke sett en eneste tråd som er ødelagt/spammet av moderatorene. De gjør en utmerket jobb og uten den hadde forumet blitt helt ubrukelig.

 

At en tråd har dårlig emne er svært ødeleggende for alle forumbrukere. Det er denne som skal si noe om hva tråden går ut på. Husk at en tråd er ikke bare for å hjelpe trådstarter - men også for å hjelpe andre med samme/tilsvarende problem. Dermed må emnet være forståelig også for andre enn trådstarter. Enkelte kategorier har krav til informasjon som skal gis av trådstarter. Uten denne informasjonen er det ingen som kan hjelpe trådstarter eller svare på hans spørsmål på en fornuftig måte. Uten det glimrende ordenspolitiet (moderatorene) ville det bli fullt anarki.

 

Men vi savner fortsatt et eksempel eller to. (Og samtidig har enkelte begynt å lure på hvilken skjermoppløsning du har siden moderator-meldingen "ødelegger" forskjermvisningen).

Lenke til kommentar

Se nå.

 

En bruker ønsker svar på et spørsmål, eller en løsning på et problem. Han/hun finner riktig kategori, og skriver et innlegg som beskriver problemet godt, men med en dårlig emnetittel (f.eks. "trenger hjelp her", "problemer med hovedkort", "hjelp ! !" eller tilsvarende).

 

Folk som bruker forumet mye, bruker gjerne funksjonen "Vis nye poster", og klikker seg inn på de trådene de muligens kan hjelpe i. Personlig hadde jeg heller gått inn i en tråd som het "nVidia 6800 GT viser ikke oppløsninger over 1280x1024" enn "Problemer med skjermkort". Da vet jeg hva tråden handler om, og om jeg evt. kan gi et svar på spørsmålet.

 

Sånn er det mange som tenker her. Som alle andre steder, jo mer spesifikt spørsmålet ditt er, jo bedre svar får du.

Lenke til kommentar

uansett så er jo forumet tilpasset en oppløsing ( med mindre du bruker dynamisk) og hvist man kjører på en mindre opløsing en det så vil all poster ta større plass en hvist man kjører en lav opløsing .

 

 

btw dette tror jeg må være en av di første klagene på ot vi har for mange modderatorern som er for aktive :p

Lenke til kommentar

Det som er problemet er vel at han syns at det at moderatorene poster store innlegg med retningslinjer i er dumt og unødvendig og teit og "spaming". Det med skjermen fremstår for meg som en liten overdrivelse/digresjon, og har han faktisk så liten skjermoppløsning, har vi vel fortsatt en problemstilling (se over i dette innlegget)?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...